تعمیر انواع لوازم خانگی در عظیمیه
آقازاده سرویس خدمات تعمیرات لوازم خانگی عظیمیه در کرج شامل نصب، سرویس، نگهداری و تعمیر توسط تعمیرگاه مجاز آقازاد پشتیبان. اعزام سرویس کار تخصصی در محل.

تاریخ انتشار : 1401/10/3/ نمایش : 287 / نظرات : 0

تعمیر انواع لوازم خانگی در عظیمیه  : مجموعه آقازاده سرویس انواع لوازم خانگی را از هر برندی را در عظیمیه تعمیر میکند. ما قصد داریم درباره لوازم خانگی در عظیمیه  به شما توضیحاتی ارائه دهیم.لطفا تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر انواع لوازم خانگی در عظیمیه 

تعمیر لوازم خانگی در عظیمیه یکی از خدماتی است که همه ما هر از گاهی به آن نیاز داریم. حتما بارها پیش آمده که لوازم خانگی شما خراب شده باشد، اما نمی دانید که آیا لوازم خانگی شما قابل تعمیر است یا خیر! اگر قابل تعمیر باشد، می خواهید هزینه تعمیر لوازم خانگی آسیب دیده را بدانید و از همه مهم تر نمی دانید که آن را به کدام مرکز بسپارید. مجموعه آقازاده سرویس خدمات نصب، راه اندازی و تعمیر لوازم خانگی را در تمامی نقاط کرج ارائه می دهد. آن هم زیر نظر متخصصان  دوره دیده ومجرب.

تعمیر و سرویس انواع  یخچال فیریز و ساید بای ساید در عظیمیه 

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین وسایل در هر خانه و هر آشپزخانه ای یخچال است. تعمیرات لوازم برقی خانگی اعم از تعمیرات یخچال فریزر و لوازم ساید بای ساید از جمله خدماتی است که باید توسط متخصصین مجرب انجام شود.

بنابراین می توانید کاملا به ما اعتماد کنید و سرویس و تعمیر فریزر یا یخچال ساید بای ساید خود را به ما بسپارید.

کارشناسان تیم آقازاده پس از تماس تلفنی و یا ثبت تعمیرات آنلاین ابتدا سعی می کنند مشکلات جزئی را به صورت تلفنی و یا با مراجعه به سایت برطرف کرده و با حوصله و بدون برداشتن یخچال از سایت ایراد یخچال را برطرف کرده و در صورت نیاز نسبت به تعمیر قطعه در کارگاه. برای جلوگیری از مشکل، آن را به محل برگردانید و با دقت نصب کنید.

تیم آقازاده خیال شما را راحت می کند و دیگر نگران تعمیر یخچال نباشید. اگر مشکلی پیش بیاید به راحتی می توانند آن را در محل برطرف کنند. همچنین نکته اساسی این است که با استخدام خدمات تعمیر یخچال خانگی، نیازی به حمل و نقل نیست.

تعمیر و سرویس یخچال فیریزر و ساید بای ساید  ال جی در عظیمیه 

برای تعمیر یخچال ال جی در عظیمیه سرعتی بالا و کیفیت عالی توسط تیم تعمیرات یخچال مجموعه آقازاده در خدمت شما هستند. جهت دریافت خدمات تعمیر یخچال ال جی در منزل، می توانید با ما تماس بگیرید . همکاران ما بعد از دریافت آدرس و دیگر اطلاعات مورد لازم ، به محل مورد نظر شما آمده و بعد از بررسی و عیب یابی دقیق یخچال، آن را ترمیم می کنند.

مشکلات رایج یخچال فیریزر و ساید بای ساید ال جی در عظیمیه

1.یخچال خنک نمی شود

این امکان وجود دارد که یخچال ساید بای ساید شما ضایعات یخچالی در یخچال یا فریزر داشته باشد و به خوبی خنک نشود. دلیل سرد نشدن این قطعات ممکن است به دلیل وجود یخ زدگی در اواپراتور، نشتی گاز، خرابی کمپرسور، خرابی فن، خرابی سنسور یا فیوز حرارتی یا موارد مشابه باشد که نیاز به بررسی توسط مکانیک مجرب در این زمینه دارد.

 2.  صدای کنار هم غیر طبیعی

صدای غیرعادی کنار هم ممکن است مربوط به خرابی فن یا خرابی کمپرسور یا ناهماهنگی دستگاه باشد. اگر صدای غیرعادی یخچال با تکان دادن بدنه دستگاه قطع شود، این امکان وجود دارد که دستگاه شما تراز نباشد و لرزش لوله های متصل به کمپرسور جانبی یخچال ال جی باعث ایجاد صدا شده باشد.

3.یخچال کاملاً کار می کند.

اگر یخچال ساید بای ساید شما همیشه کار می کند، این وضعیت ممکن است به دلیل نشت گاز که بر خنک کننده دستگاه تأثیر می گذارد رخ دهد. یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود یخچال اصلا کار نکند خرابی ترموستات یا سنسورها است. به دلیل این قطعی تمام مواد غذایی داخل یخچال منجمد می شوند.

4.لاستیک دور درب یخچال آسیب دیده است

آسیب دیدن لاستیک اطراف درب یخچال منجر به هدر رفتن سرما و کاهش طول عمر کمپرسور جانبی ال جی می شود و همچنین منجر به افزایش مصرف برق می شود.

5.برفک زدن  یخچال  (یخ زدایی نمی کند)

علت برفک در یخچال فریزر ال جی می تواند به دلیل خرابی قطعاتی مانند المنت ال جی، سنسور، شیشه حرارتی، فیوز حرارتی، لاستیک درب، تایمر یخ زدایی یا برد الکترونیکی جانبی باشد.

 

6.فن کندانسور یخچال کار نمی کند.

اگر فن کندانسور (پنکه کنار موتور یخچال) کار نکند، می تواند به کمپرسور یخچال ساید بای ساید ال جی آسیب برساند. یکی از نشانه های خرابی فن کندانسور جانبی ال جی صدای غیرعادی از پشت دستگاه و گرم شدن بیش از حد در کنار درب یخچال است.

7.یخچال روشن نمی شود.

اگر یخچال روشن نشد، خروجی یخچال و دوشاخه را چک کنید. ممکن است به دلیل خرابی مادربرد در سمت ال جی، دستگاه روشن نشود.

8.موتور ساید بای ساید ال جی کار نمی کند.

موتور یخچال ساید بای ساید برای چند ثانیه روشن و خاموش می شود. کمپرسور ساید بای ساید (موتور) احتمالا سوخته. رله اضافه بار دستگاه نیز ممکن است آسیب ببیند.

9.صفحه نمایش ساید بای ساید ال جی آسیب دیده است.

آسیب صفحه نمایش دیجیتال یخچال ممکن است در اثر شستن یخچال یا ضربه ایجاد شود. در این صورت پنل نمایش ساید بای ساید ال جی باید توسط متخصص تعمیر و یا تعویض شود.

10.برد الکترونیک ساید بای ساید ال جی معیوب است.

برد مدار الکترونیکی دستگاه که نقش اساسی در عملکرد دستگاه دارد و نقش مغز دستگاه را ایفا می کند در اثر برق گرفتگی یا شستن یخچال آسیب می بیند. در این صورت باید دستگاه را تعمیر یا تعویض برد مدار اصلی یخچال ساید بای ساید ال جی.

تعمیر و سرویس یخچال فیریزر و ساید بای ساید سامسونگ در عظیمیه 

 

اگر برای تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ خود نیاز به کمک دارید، کارشناسان حرفه ای مرکز تعمیرات سامسونگ می توانند شما را در رفع مشکل یخچال سامسونگ در هر نقطه از کرج در اسرع وقت یاری کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متخصصان ما را در اسرع وقت به محل اعزام کنید تا یخچال فریزر سامسونگ و ساید بای ساید شما را تعمیر و نگهداری کنند و در کمترین زمان ممکن یخچال سامسونگ شما را تعمیر کنند.

مشکلات رایج یخچال فیریزر و ساید بای ساید سامسونگ  در عظیمیه

1.نشتی یخچال سامسونگ

اگر یخچال سامسونگ شما نشتی دارد، آب زیر یخچال جمع شده است. این مشکل زمانی رخ می دهد که قطعات یخ زدایی، المنت یا ترموفایزر یخچال به خوبی کار نمی کنند یا مشکل دارند.

2.یخچال سامسونگ خنک نمی شود

   اگر یخچال شما خنک نمی شود به این معنی است که کویل های کندانسور کثیف هستند یا فن کندانسور مشکل دارد و در این حالت یخچال سامسونگ شما به خوبی خنک نمی شود. در صورت خرابی فن موتور حرارتی، ترمیستور، رله راه اندازی یخچال، ترموستات یخچال، خازن راه اندازی، پنل کنترل دما، کمپرسور و برد مدار، دمای یخچال نیز افزایش می یابد.

3.روشن شدن چراغ هشدار فیلتر فیلتر در یخچال سامسونگ

بسته به نوع و مدل یخچال شما، فیلترها باید هر چند ماه یکبار تعویض شوند. وقتی چراغ هشدار روشن شد، باید فیلتر یخچال سامسونگ خود را عوض کنید.

4.مشکل یخ زدگی یخچال های سامسونگ

همه شما برفک را در برف قدیمی دیده اید. اما امروزه وجود یخ زدگی در یخچال نباید بدون آن اتفاق بیفتد و اگر نشد مشکل در یخ زدایی است.

5. بیش از حد داغ شدن موتور یخچال سامسونگ

گرم شدن موتور یخچال سامسونگ تا 80 درجه سانتیگراد طبیعی است.

6.صدای بلند از یخچال سامسونگ

صدای زیاد در یخچال در صورت تداوم طبیعی نیست و اغلب دلیل صدای یخچال خرابی فن و پایه های یخچال است که نصب نشده اند.

7.بوی بد یخچال سامسونگ

بوی بد یخچال سامسونگ ممکن است به دلیل پوسیدگی مواد غذایی باشد.

تعمیر و سرویس یخچال فیریزر و ساید بای ساید  دوو در عظیمیه 

یخچال ها انواع مختلف آنها مانند:یخچال های ساید بای ساید دستگاه های پیچیده ای هستند که ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند و نیاز به انواع تعمیرات جزئی تا کلی داشته باشند. متخصصین مجموعه آقازاده سرویس در کرج معروف است به نمایندگی وتعمیرات یخچال دوو در کرج با انواع یخچال ها و مشکلات احتمالی آن آشنا هستند. این متخصصان می توانند راهنمایی های خوبی در مورد مشکل به شما ارائه دهند و عیب یابی و تعمیر را به بهترین نحو انجام دهند.

یخچال و انواع مختلف آنها مانند:یخچال های ساید بای ساید دستگاه های پیچیده ای هستند که ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند و نیاز به انواع تعمیرات جزئی تا کلی داشته باشند. متخصصین مرکز تعمیرات یخچال آقازاده سرویس کرج معروف به نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در کرج با انواع یخچال ها و مشکلات احتمالی آن آشنا هستند. این متخصصان می توانند راهنمایی های خوبی در مورد مشکل به شما ارائه دهند و عیب یابی و تعمیر را به بهترین نحو انجام دهند.

مشکلات رایج یخچال فیریزر و ساید بای ساید دوو در عظیمیه

1.یخ زدن یخچال

شناخته شده ترین و رایج ترین مشکلی که ممکن است در یخچال رخ دهد، یخ زدگی است. ایجاد یخ زدگی و یخ زدگی سطح داخلی یخچال یکی از مشکلاتی است که می تواند عملکرد دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد و کارایی آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

2.صدای بلند و غیرعادی یخچال

یخچال‌ها دستگاه‌های بی‌صدایی هستند، فقط گاهی اوقات صدایی مختصر و ضعیف از موتورشان ایجاد می‌کنند. اما اگر صدای بلند و غیرعادی از یخچال شنیده شود به این معنی است که یخچال ایراد دارد و به احتمال زیاد نیاز به تعمیرات فنی و اساسی دستگاه وجود دارد. صدای غیرعادی یخچال می تواند ناشی از مشکل در موتور فن اپراتور باشد. اگر مشکل این است موتور فن اپراتور نیاز به تعویض دارد و در این خصوص می توانید با تعمیرگاه مجاز کرج سرویس به عنوان نماینده تعمیرات یخچال و ساید بای ساید دوو در کرج تماس بگیرید.

3.خنک نبودن و دمای بالای یخچال

یکی دیگر از مشکلات رایج یخچال ها دمای نسبتاً بالای یخچال نسبت به شرایط عادی است. ممکن است احساس کنید که یخچال به اندازه کافی خنک نیست و مواد غذایی داخل آن به خوبی سرد نمی شوند. معمولا دلیل اصلی چنین اتفاقی خرابی ترموستات است. راه حل تعویض ترموستات یخچال است.

تعمیر و سرویس یخچال فیریزر و ساید بای ساید  اسنوا  در عظیمیه 

تعمیر یخچال فریز و ساید بای ساید اسنوا تمامی مشکلات یخچال فریزر اسنوا در منزل قابل رفع  است و هیچگونه لازم  به حمل سیستم  یا مراجعه شما به تعمیرگاه نیست.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا تمامی مراحل تعمیر را در منزل شما و در حضور شما به پایان میرسانند .

مشکلات رایج یخچال فیریزر و ساید بای ساید اسنوا در عظیمیه

1.خنک نمی شود

یخچال فریزر شما ممکن است در قسمت یخچال یا فریزر دچار افت خنک شود و خوب خنک نشود. دلیل خنک نشدن این قطعات ممکن است به دلیل وجود

صدای غیر عادی از یخچال

صدای غیرعادی یخچال فریزر ممکن است مربوط به خرابی فن یا خرابی کمپرسور یا ناهماهنگی دستگاه باشد.

2.یخچال کاملاً کار می کند

این وضعیت می تواند به دلیل نشت گاز که بر خنک کننده دستگاه تأثیر می گذارد رخ دهد. یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود یخچال اصلا کار نکند خرابی ترموستات یا سنسورها است. به دلیل این قطعی تمام مواد غذایی داخل یخچال منجمد می شوند.

3.لاستیک دور درب یخچال آسیب دیده است

مالیدن لاستیک دور درب یخچال باعث ضایعات سرد و کاهش عمر کمپرسور و همچنین افزایش مصرف برق می شود.

4.بوی نامطبوعی در یخچال می آید.

علت بوی بد یخچال سامسونگ ممکن است مربوط به خرابی زغال خوشبو کننده در یخچال سامسونگ باشد.

5.فن کندانسور یخچال کار نمی کند.

از نشانه های خرابی فن کندانسور یخچال می توان به صدای غیرعادی از پشت دستگاه و گرم شدن بیش از حد در قسمت جانبی اشاره کرد.

تعمیر و سرویس یخچال فیریزر و ساید بای ساید بوش در عظیمیه 

یخچال‌های بوش یکی از یخچال فریزرهای شناخته شده و با کیفیت در بازار ایران می باشند . این یخچال‌ها عمر مفیدی نیز  دارند؛ ولی  مانند هر سیستم دیگری باعث  مشکل می‌شوند. گاهی این مشکلات ساده می باشند و با عیب یابی یخچال فریزر بوش در خانه می‌توان آن‌ها را حل کرد؛ ولی  در بعضی  موارد باید از یک تعمیرکار کمک گرفت.

مشکلات رایج یخچال فیریزر و ساید بای ساید بوس در عظیمیه

1.کمپرسور یخچال بوش معیوب است

کمپرسور یا موتور یخچال بوش ممکن است پس از چندین سال کارکرد یا به دلایل مختلف مانند نوسانات برق، مشکلات مدار گاز، ظرفیت مکعب و ... از کار بیفتد.

2.نشت گاز در یخچال بوش

گاز مبرد در یک مدار بسته متشکل از اجزایی مانند کندانسور، لوله مویین، خشک کن، اواپراتور و لوله ها در بدنه جریان می یابد که می تواند منجر به رسوب لوله و نشت گاز در هر یک از این قسمت ها شود.

3.خرابی برد الکترونیک یخچال بوش

یخچال فریزر و سوکت جانبی دارای برد الکترونیکی پیشرفته می باشد که وظیفه کنترل تمامی قسمت های یخچال و کنترل تمامی قسمت های یخچال را بر عهده دارد. اگر برد مدار یخچال بوش از کار بیفتد، ممکن است یخچال روشن نشود و یا برخی از قسمت های یخچال دچار مشکل شده و دچار مشکل شوند.

تعمیر و سرویس انواع ماشین لباسشویی در عظیمیه 

تعمیر ماشین لباسشویی به دلیل استفاده مکرر از این وسیله خواه ناخواه به آن نیاز خواهیم داشت، هرچند تعمیر و نگهداری صحیح و دوره های منظم نگهداری این مدت را به تعویق می اندازد.

همچنین در صورت خرابی لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی دیگر از تعمیر کاران و برق کاران محلی استفاده نمی شود و کاربران به نمایندگی های مجاز برندی که ماشین لباسشویی را از آن خریده اند مراجعه می کنند و از خدمات تعمیر کااران و تکنسین های مجرب آن استفاده می کنند. این نمایندگی های مجاز

اطمینان از تخصص تکنسین های مجرب این نمایندگی ها، سرعت بازدید تکنسین، امکان درخواست تعمیرات به صورت تلفنی و آنلاین، ارائه فاکتور تعمیر، ارائه گارانتی تعمیر در مدت زمان معقول و معقول. دریافت راهنمایی از تکنسین ها در خصوص نگهداری و عملکرد بهتر در حین استفاده از ماشین لباسشویی، ارائه خدمات در محل و عدم نیاز به بیرون بردن ماشین لباسشویی از منزل و ... مواردی است که مردم و کاربران را به مراجعه به شستشوی مجاز ترغیب می کند. تعمیرات ماشین آلات امروز به نمایندگی ها. مجموعه آقازاده سرویس با دارا بودن نمایندگی در زمینه برند های مختلفو ماننده: ال جی ، سامسونگ ، بوش ، دوو، اسنوا و....به مشتریان محترم در کرج خدمات در محل ارائه می دهد.

تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی ال جی  در عظیمیه 

یکی از بهترین تعمیرگاه های لوازم خانگی در کرج و حومه، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آقازاده سرویس در کرج آماده خدمت رسانی به شما در زمینه یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و تلویزیون می باشد. 

تمامی وسایلی که در بالا به آنها اشاره شد از مهم ترین وسایل خانه هستند که در صورت بروز مشکل به سختی می توان کاراه را راه انداخت . بنابراین هنگامی که مشکلی در یکی از این دستگاه ها وجود دارد، همه می خواهند آن را در سریع ترین زمان ممکن و با هزینه ای معقول برطرف کنند. نمایندگی تعمیرات آقازاده سرویس در کرج یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی می باشد که توانسته به مشتریان ارائه دهد. با خدمات عالی و بسیار محبوب است.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال جی در عظیمیه

1. تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی

دلیل تخلیه نشدن ماشین لباسشویی ممکن است گرفتگی پمپ تخلیه با جسم خارجی، خرابی پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی ال جی یا گرفتگی فیلتر تخلیه باشد. برای حل مشکل بهتر است فیلتر تخلیه را تمیز کنید. اگر مشکل حل نشد، دستگاه باید توسط یک تکنسین ماهر بررسی شود.

2. خشک کن ماشین لباسشویی کار نمی کند

این مشکل اغلب به دلیل تخلیه نشدن آب یا ریختن مقدار زیادی لباس یا اجسام سنگین در ماشین لباسشویی ال جی ایجاد می شود.

3. ماشین لباسشویی ال جی ویبره بالا

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی ال جی می تواند ناشی از نصب ناهموار دستگاه باشد. بارگذاری بیش از حد نیز باعث ایجاد لرزش می شود. خرابی پایه های ماشین یا ضربه گیرها از دیگر دلایل لرزش زیاد ماشین لباسشویی است.

4. نشتی ماشین لباسشویی

پارگی لاستیک اطراف درب ماشین لباسشویی ال جی، خرابی دیگ ماشین لباسشویی، خرابی اتصالات مانند شلنگ زیر دیگ یا شلنگ تخلیه، شل شدن شلنگ ورودی آب یا شلنگ تخلیه از شیر یا ماشین لباسشویی از جمله دلایل نشتی ماشین لباسشویی ال جی است.

5. نشتی در ظرف پودر ماشین لباسشویی ال جی

نشت آب از محفظه پودر ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل ریختن پودر زیاد داخل ظرف یا معیوب بودن ظرف پودر باشد.

6. قابلمه ماشین لباسشویی نمی چرخد

چرخاندن درام ماشین لباسشویی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، به عنوان مثال. به عنوان مثال، ممکن است تسمه ماشین لباسشویی لیز خورده یا شکسته باشد یا موتور یا مدار الکترونیکی ماشین آسیب دیده باشد. همچنین ممکن است دو شاخه برق به پریز وصل نباشد، شیر آب باز نباشد و یا حتی درب ماشین لباسشویی بسته نشود.

7. پودر در ماشین لباسشویی ال جی حل نمی شود

استفاده از مواد شوینده زیاد یا مواد شوینده بی کیفیت، دمای نامناسب آب، استفاده از مواد شوینده در زمان نامناسب و حتی کثیف بودن محفظه پودر می تواند از دلایل حل نشدن مواد شوینده در ماشین لباسشویی ال جی باشد. برای رفع این مشکل استفاده از آب گرم توصیه می شود. همچنین در مورد مواد شوینده در ابتدای لباسشویی در محفظه بیشتر بخوانید

8. جریان در محفظه ماشین لباسشویی ال جی

اگر بدنه ماشین لباسشویی برق داشته باشد، احتمالاً سیستم الکتریکی وصل است یا خازن انگلی دارای نشتی الکتریکی است. حتی احتمال سوختن موتور دستگاه وجود دارد. برای رفع مشکل برق بدنه ماشین لباسشویی ال جی حتما با تکنسین مجرب تماس بگیرید.

تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی سامسونگ در عظیمیه 

سرویس و تعمیرماشین لباسشویی سامسونگ، اقدامی مهم  برای مراقبت از سیستم می باشد . این کار می‌تواند طول عمر سیستم را  افزایش دهد و از بروز مشکلات اساسی پیشگیری کند. در حقیقت سرویس لباسشویی سامسونگ به شکل منظم، تمامی عیب‌های سیستم را نشان میدهد را آشکار می‌کند.

بدین ترتیب امکان تعمیر آنها قبل از ایجاد عیب‌های جدی‌تر فراهم می‌گردد. همچنین سرویس لباسشویی با خدماتی مانند تعویض یا تمیز کردن فیلتر و… همراه  است که به کارکرد مناسب تر دستگاه انجام میدهند.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ در عظیمیه

1.حرکات لرزشی و جهشی ماشین لباسشویی سامسونگ

به ندرت ماشین لباسشویی پیدا می شود که اصلاً لرزش نداشته باشد. لرزش خفیف ماشین لباسشویی کاملا طبیعی است. با این حال، اگر لرزش دستگاه شدیدتر و نامنظم تر از قبل شود، این طبیعی نیست. این ممکن است به این دلیل باشد که دستگاه در سطح زمین قرار ندارد یا ممکن است به دلیل جدا شدن کمک فنر و شاسی باشد.

2.خطا در تخلیه آب از دستگاه

اگر آب از ماشین لباسشویی تخلیه نشود، دلیل آن را در دو مورد می توان یافت:

  • پمپ خراب است.
  • فیلتر مشکل داره

در چنین شرایطی اولین اقدام لازم تخلیه آب داخل دستگاه با بیرون کشیدن شیلنگ تخلیه است. پس از آن باید نسبت به تعمیر اقدام کنید و از یک مرکز مطمئن کمک بگیرید.

 

3.صدای زیاد و غیر طبیعی دستگاه

با پیشرفت تکنولوژی امروزه ماشین های لباسشویی کم صدا به وجود آمده اند که در هنگام کار اکثرا بی صدا هستند. بنابراین، اگر ماشین لباسشویی در هر یک از مراحل کار خود صدایی غیرطبیعی و غیرعادی ایجاد کند که با حالت عادی خود متفاوت باشد، این نشانه خرابی دستگاه است. این مشکل ممکن است به دلیل گیرکردن قطعه یا مشکل در دیگ باشد و برای رفع آن نیاز به تعمیر دستگاه باشد.

 

4.دستگاه را نچرخانید

یکی دیگر از مشکلات رایج ماشین های لباسشویی سامسونگ این است که دیگ شستشو نمی چرخد ​​و ثابت می ماند. از دلایل احتمالی این مشکل می توان به خرابی سنسورهای داخل دستگاه، خرابی تسمه محرک یا خرابی موتور دستگاه اشاره کرد. واضح است که این مشکل به صورت تخصصی و توسط کارشناسان نمایندگی تعمیرات سامسونگ کرج سرویس و سایر مراکز مربوطه نیاز به رفع دارد.

 

5.مشکل ورودی آب دستگاه

گاهی اوقات دستگاه را نمی توان تخلیه کرد یا فقط می توان به آرامی تخلیه کرد. این مشکل دلایل مختلفی  می تواند داشته باشد. به عنوان مثال درب ماشین لباسشویی باز است، اتصال بین تایمر و میکروسوئیچ خراب است.

 

6.درب ماشین لباسشویی سامسونگ باز نمی شود

اگر درب ماشین لباسشویی بعد از شستشو باز نشد، ممکن است گیره درب یا تخلیه آب مشکل داشته باشد.

 

7.آبیاری مداوم که متوقف نمی شود

یکی از مشکلات نسبتاً رایج ماشین لباسشویی این است که تخلیه آب قطع نمی شود. خرابی شیر ورودی آب دستگاه می تواند چنان مشکلی ایجاد کند که نتیجه آن آب بیش از حد در دیگ باشد.

مشکل قطع نشدن دستگاه برای کشیدن آب نیز می تواند ناشی از مشکل تایمر، فشار سوئیچ و فشار کم آب دستگاه باشد. برای اینکه بفهمید علت اصلی مشکل چیست، می توانید برق دستگاه را خاموش کنید. اگر آب همچنان وارد دیگ بخار شد، مشکل در شیر ورودی دستگاه است. اما اگر این فرآیند مشکل ساز با قطع برق قطع شود، قطعات الکترونیکی نصب شده در ماشین لباسشویی مشکل دارند.

 

8.ماشین لباسشویی سامسونگ روشن نمی شود

یکی دیگر از مشکلات مربوط به ماشین لباسشویی سامسونگ که مصرف کنندگان را نگران می کند روشن نشدن ماشین است. در چنین شرایطی ابتدا اتصال دستگاه به برق و پریز را بررسی کنید.

اگر مشکل از اتصال برق نیست، دلیل احتمالی روشن نشدن ماشین لباسشویی می تواند ایراد از کلید درب ماشین باشد.

تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی دوو در عظیمیه 

مجموعه سرویس آقازاده یکی از مراکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در کرج می باشد. دوو یکی از برندهای پرطرفدار لوازم خانگی در ایران است و با بهره گیری از صنعتگران مجرب کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی دوو را در تمامی مناطق کرج به صورت تخصصی انجام می دهیم.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی دوو در عظیمیه

1.ماشین لباسشویی دوو روشن نمی شود

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی دوو ممکن است مربوط به پریز یا دوشاخه برق ماشین لباسشویی باشد. همچنین ممکن است خازن برق ورودی یا سیم کشی و برد الکترونیک ماشین لباسشویی دوو آسیب دیده باشد.

2.ماشین لباسشویی دوو آب را تخلیه نمی کند

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی دوو ممکن است وجود اجسام خارجی مانند دکمه، گیره و ... در پمپ تخلیه دستگاه و یا خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دوو باشد. همچنین احتمال خطای سیم کشی و قطع شدن آن نیز وجود دارد. بهتر است فیلتر تخلیه دستگاه را باز و تمیز کنید. اگر مشکل دستگاه حل نشد، ماشین لباسشویی دوو باید توسط تعمیرکار مجرب بررسی شود.

3.ماشین لباسشویی دوو صدایی غیرعادی دارد

صدای غیرعادی ماشین لباسشویی دوو مربوط به خرابی ضربه گیر ماشین لباسشویی دوو، خرابی بلبرینگ و پوسته نمدی ماشین لباسشویی دوو، خرابی شفت و سه سیستم دوو است. ماشین لباسشویی، تراز نبودن ماشین لباسشویی دوو و مواردی از این قبیل که نیاز به بررسی توسط تکنسین مجرب دارد.

4.آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود

گرفتگی فیلتر ماشین لباسشویی دوو، پیچ خوردگی شیلنگ ورودی ماشین لباسشویی دوو، خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی دوو، بسته بودن دریچه ورودی آب یا فشار کم آب در خانه از یکی عواملی هستند که می تواند باعث بروزچنین مشکلات شود.

5. لباسشویی دوو لباس ها را خشک نمی کند

دلیل خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی دوو ممکن است به دلیل قرار گرفتن نامناسب لباس در ماشین لباسشویی دوو باشد. از انداختن بالش، عروسک، کیف، کفش، کوسن، پای در و وسایل بزرگی که قابل باز شدن و توزیع در ماشین لباسشویی نیستند، خودداری کنید.

یکی دیگر از دلایل خشک نشدن لباس ها می تواند مربوط به عدم تخلیه آب توسط ماشین لباسشویی دوو باشد.

6.دیگ لباسشویی دوو نمی چرخد

ممکن است تسمه ماشین لباسشویی دوو از جای خود خارج شده یا پاره شده باشد. همچنین ممکن است موتور ماشین لباسشویی دوو یا برد الکترونیکی ماشین لباسشویی دوو آسیب دیده باشد.

7.ماشین لباسشویی دوو نشتی آب دارد

در ماشین لباسشویی دوو، اگر پودر بیش از حد داخل درام ریخته شود یا درام خراب شود، ممکن است آب از قسمت درام نشت کند. همچنین ممکن است لاستیک اطراف درب ماشین لباسشویی دوو ترک خورده و آب از آن به بیرون نشت کند. خرابی دیگ ماشین لباسشویی دوو یا شکستگی اتصالات مانند شلنگ زیر دیگ یا شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی دوو از دیگر دلایل نشت آب است.

8.ماشین لباسشویی دوو به شدت لرزش دارد

علت لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی دوو ممکن است نصب ناهموار ماشین لباسشویی باشد. لباسشویی زیاد یا زیاد در ماشین لباسشویی نیز می تواند باعث لرزش شود. آسیب دیدن ضربه گیر و فونداسیون ماشین لباسشویی دوو از دیگر عوامل ایجاد لرزش است.

9.آب در لباسشوی دوو خیلی داغ می شود

گرم شدن بیش از حد آب در ماشین لباسشویی دوو باعث چروک شدن و آسیب دیدن لباس ها می شود. علت داغ شدن بیش از حد آب در ماشین لباسشویی دوو به انتخاب برنامه اشتباه، اتصال نادرست شیر ​​آب سرد و گرم در پشت دستگاه یا خرابی المنت و سنسور دما مربوط می شود. ماشین لباسشویی دوو.

10.درب ماشین لباسشویی دوو باز نمی شود

دلیل باز نشدن درب ماشین لباسشویی دوو بعد از شستشو ممکن است مربوط به خرابی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی دوو یا شکستن دستگیره درب ماشین لباسشویی از داخل باشد.

تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی بوش در عظیمیه 

خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تمامی نقاط کرج جهت سهولت در سرویس دهی به شما عزیزان ارائه می گردد. خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش توسط مکانیک تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی بوش در کرج و در محل درخواستی مشتری انجام می شود. کاربران گرامی توجه داشته باشید که با استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی بوش به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه کمک خواهید کرد.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در محل توسط متخصصین سرویس آقازاده انجام می شود. توجه داشته باشید که آی پی امداد با مجوزهای لازم در مرکز مجاز تعمیرات لوازم خانگی برندهای بوش، سامسونگ، ال جی، زیمنس و ... فعالیت می کند و نمایندگی رسمی آلمان بوش در ایران نیست.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی بوش در عظیمیه

1.خرابی دریچه ورودی ماشین لباسشویی بوش

باید شیر ورودی ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سوپاپ آسیب دیده است یا خیر و در صورت خرابی آن را تعویض یا تعمیر کنید.

2.شیلنگ ماشین لباسشویی بوش مشکل دارد

برای انجام این کار، شلنگ ها را از نظر پیچ خوردگی، نشتی یا گرفتگی بررسی کنید.

3.خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی بوش

پس از خروج از شیر ورودی، آب به سمت شیلنگ، سپس به شیر برقی و سپس به داخل ماشین لباسشویی می ریزد، اما اگر این قسمت مشکل داشته باشد، ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود و البته باید بگوییم که شیر برقی اجازه ورود آب را نمی دهد.

4.کثیفی در فیلترهای ورودی ماشین لباسشویی بوش

در ورودی شیر برقی فیلتری وجود دارد که از ورود ماسه، پوسیدگی شیلنگ و ... به داخل ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.

5.یکی دیگر از دلایل عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی بوش، فشار کم آب است

شیر ماشین لباسشویی بوش برای تخلیه حداقل به 20psi فشار آب نیاز دارد و اگر فشار آب کمتر از این حد باشد، نمی تواند ماشین لباسشویی را تخلیه کند.

6. استفاده نکردن از مواد شوینده

یکی از رایج ترین مواردی که در عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی بوش می توان به آن اشاره کرد عدم استفاده دستگاه از مواد شوینده است. علت اصلی این مشکل خیس شدن پودر لباسشویی و گرفتگی محفظه لباسشویی است. به طور دوره ای این محفظه را تمیز و باز کنید. کیفیت مواد شوینده استفاده شده نیز بسیار مهم است. لباسشویی ممکن است سالم باشد، اما پودری که استفاده می کنید در آب حل نمی شود، بنابراین برای حل مشکل لباسشویی باید آن را عوض کنید. همچنین حتما تاریخ مصرف پودری که استفاده می کنید بررسی کنید، تاریخ مصرف آن تمام نشده باشد و میزان پودر مصرفی مربوط به برنامه باشد.

تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی اسنوا در عظیمیه 

تعمیر ماشین لباسشویی همیشه یکی از دغدغه های بسیاری از افراد است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تمایل افراد به انجام آسان کارها و همچنین کمبود وقت، استفاده از ماشین لباسشویی به سهولت کار و اتلاف وقت کمتر کمک می کند. اگر این دستگاه مشکل داشته باشد باعث اختلال در سیستم کار فرد می شود. بنابراین استفاده از مکانیک حرفه ای و با تجربه می تواند به افراد آرامش و اطمینان خاطر بدهد.

امروزه با توجه به افزایش سودجویان، بسیاری از افراد به دلیل نداشتن تخصص کافی در این زمینه، خود را به متخصص بودن تظاهر می کنند و در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی باعث آسیب به سایر قسمت های ماشین لباسشویی می شوند. مرکز تخصصی تعمیرات آقازاده سرو با بکارگیری کارشناسان و کارگران مجرب در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی اسنوا و سایر برندها در کمترین زمان ممکن به رفع مشکلات لباسشویی خود کمک کرده است.

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل دارد می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و تکنسین های ما در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر شده و مشکل شما را برطرف می کنند.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی اسنوا در عظیمیه

1.تخلیه نشدن کامل آب در ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما آب را به درستی تخلیه نمی کند مشکل می تواند از پمپ تخلیه نیز  باشد ، اغلب  در این حالت پمپ تخلیه دارای صدای بسیار ناهنجاری است که این صدا  نشان دهنده خراب بودن آن است .

2.ثابت ماندن ماشین لباسشویی اسنوا پس  از آب گیری

در صورتی که ماشین لباسشویی شما پس از عملیات آب گیری به صحیحی  کار نکرد ، مشکل مربوطه می تواند از المنت این  سیثستم باشد، در این حالت ماشین لباسشویی شما ثابت مانده و عکس العملی نشان نمی دهد .

3.باز نشدن درب لباسشویی  پس از شستشو

اگر که پس  از اتمام شستشوی ماشین لباسشویی  شما درب آن قفل و باز نشد به این معنی می باشد که لباس ها داخل آن گیر کرده و شما باید  از ضامن اظطراری به منظور باز کردن درب آن استفاده نمایید ، این ضامن در کنار دریچه پمپ تخلیه قرار دارد ، در این زمان  درب را بطور دستی باز کرده و لباس ها را خارج کنید و منتظر رسیدن تکنسین های ما باشید .

تعمیر و سرویس انواع ماشین ظرفشویی در عظیمیه 

از دیگر خدمات ارائه شده توسط مجموعه آقازاده می توان به سرویس، نصب و تعمیر ماشین ظرفشویی اشاره کرد.این مجموعه با آقازاده سرویس با کادری آموزش دیده و مجرب در زمینه تعمیر انواع ماشین ظرفشویی خدمات مرتبط با ماشین ظرفشویی را در کرج ارائه می دهد.

از معتبرترین برندهای تولید کننده این محصول می توان به بوش، سامسونگ، ال جی، اسنوا و دوو اشاره کرد. علاوه بر این، گروه آقازاده خدمات ماشین ظرفشویی را برای تمامی برندهای دیگر ارائه می دهد.

اگر ماشین ظرفشویی شما با مشکلاتی مانند : تمیز کردن صندلی، قالب روی ظروف، باقیمانده آب و غیره، می توانید با تماس با مرکز خدمات و یافتن آن در محل خود، قسمت مربوطه سرویس را درخواست کنید.

خدمات مجموعه آقازاده در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی در حال حاضر فقط شامل ساکنین شهر کرج می باشد.

تعمیر و سرویس  ماشین ظرفشویی ال جی در عظیمیه 

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تمام نقاط کرج. تعمیرکاران آقازاده سرویس می توانند ماشین ظرفشویی ال جی شما را در محل با بالاترین کیفیت عیب یابی و تعمیر کنند. توجه داشته باشید که استفاده از خدمات تعمیرکاران غیرمجاز برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.

با استفاده از نمایندگی ماشین ظرفشویی ال جی در عظیمیه  کرج به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک کنید. لازم به ذکر است که با استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی می توانید در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی ال جی در عظیمیه

1.ماشین ظرفشویی ال جی روشن نمی شود

دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی ال جی ممکن است مربوط به پریز یا دوشاخه ماشین ظرفشویی باشد. همچنین ممکن است سیم کشی و برد الکترونیک دستگاه آسیب دیده باشد.

2. تخلیه نکردن آب درماشین ظرفشویی ال جی

دلیل تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی ال جی ممکن است وجود اجسام خارجی مانند هسته خرما، پوست پسته، خلال دندان و ... در پمپ تخلیه دستگاه یا آسیب دیدن پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی باشد. همچنین احتمال خطای سیم کشی و قطع شدن آن نیز وجود دارد. بهتر است فیلترهای زیرین ماشین ظرفشویی را باز و تمیز کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل دستگاه، بررسی ماشین ظرفشویی ال جی توسط تکنسین متخصص ضروری است.

3.ماشین ظرفشویی ال جی صدایی غیر طبیعی ایجاد می کند

صدای غیرعادی ماشین ظرفشویی ال جی ممکن است مربوط به خرابی موتور ماشین ظرفشویی (جت پمپ) ماشین ظرفشویی ال جی یا وجود جسم خارجی در پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی باشد که باید توسط یک تعمیرکار مجرب بررسی شود.

4.آب وارد ماشین ظرفشویی ال جی نمی شود

گرفتگی فیلتر ماشین ظرفشویی ال جی، پیچ خوردگی شیلنگ ورودی ماشین ظرفشویی ال جی، خرابی دریچه شلنگ ماشین ظرفشویی ال جی، بسته شدن دریچه ورودی آب یا فشار کم آب در خانه از جمله عواملی هستند که می توانند این مشکل را ایجاد کنند.

5.ماشین ظرفشویی ظروف را تمیز نمی کند

اینکه چرا ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی تمیز نمی شوند به عوامل مختلفی بستگی دارد. قرص ها و مواد شوینده فاسد یا غیر استاندارد، نشت نمک ماشین ظرفشویی، نشت پولیش ماشین ظرفشویی، فیلترهای کثیف در قسمت پایین ماشین ظرفشویی ال جی، المنت ماشین ظرفشویی ال جی آب را گرم نمی کند، خرابی موتور جداسازی آب ماشین ظرفشویی ال جی و گرفتگی و گرفتگی نشت ظرفشویی های ال جی یکی از مهم ترین عوامل موثر بر تمیزی ظروف در ماشین ظرفشویی ال جی می باشد.

6.ماشین ظرفشویی ال جی نشتی آب دارد

نشتی آب در ماشین ظرفشویی ال جی ممکن است به شکستگی شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی ال جی یا اتصالات روی شیر مربوط باشد. همچنین ممکن است اتصالات داخلی ماشین ظرفشویی ال جی مانند ب- حوضچه، پمپ جت، مجرای هوا یا کابین نشتی دارد.

7.شل درب ماشین ظرفشویی 

دلیل شل شدن درب ماشین ظرفشویی ال جی، ترک خوردن بند لولا یا خرابی لولاها است. در صورت عدم درمان، این مشکل می تواند باعث تاب برداشتن درب و لولاهای ماشین ظرفشویی ال جی و نشت آب از دستگاه شود.

8.گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی ال جی 

ماشین ظرفشویی ال جی باید به شیر آب سرد وصل شود و آب داخل دستگاه باید توسط المنت گرم شود. اتصال ماشین ظرفشویی ال جی به شیر آب گرم ممکن است به ظرف نمک و اتصالات داخلی دستگاه آسیب برساند. علت گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی ال جی ممکن است مربوط به خرابی ست المنت، ترمیستور، کلید ایمنی گرمایشی و برد الکترونیکی دستگاه باشد که باید توسط تکنسین متخصص بررسی و تعمیر شود.

تعمیر و سرویس  ماشین ظرفشویی سامسونگ در عظیمیه 

در حال حاضر فروشگاه های زیادی در سراسر ایران وجود دارند که خدماتی مانند تعمیر لوازم خانگی سامسونگ را ارائه می دهند. این مراکز با ارائه بهترین خدمات و بهره مندی از اعتبار خوب سعی در محبوبیت در بین مردم دارند. محصولات زیادی در نمایندگی های مختلف کشور وجود دارد که توسط تکنسین های حرفه ای تعمیر می شوند.

برخی از این محصولات عبارتند از: یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ... هر یک از محصولات ذکر شده به دلیل پیچیدگی خاص خود اغلب نیاز به تعمیرات توسط متخصصین دارند. در حال حاضر فروشگاه های زیادی در سراسر ایران وجود دارند که خدماتی مانند تعمیر لوازم خانگی سامسونگ را ارائه می دهند.مجموعه آقازاده سرویس با ارائه بهترین خدمات و بهره مندی از کادرمجرب ولوازم خوب سعی در محبوبیت در بین مردم دارند.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی سامسونگ درعظیمیه

1- ماشین ظرفشویی سامسونگ روشن نمی شود

دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است مربوط به پریز یا دوشاخه ماشین ظرفشویی باشد. علاوه بر این، سیم کشی و برد الکترونیکی ماشین ظرفشویی سامسونگ نیز ممکن است آسیب ببیند.

2- تخلیخ نکردن آب ماشین ظرفشویی سامسونگ 

دلیل تخلیه نشدن ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است وجود اجسام خارجی مانند هسته خرما، پوست پسته، خلال دندان و ... در پمپ تخلیه دستگاه یا آسیب دیدن پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی سامسونگ باشد. همچنین احتمال خطای سیم کشی و قطع شدن آن نیز وجود دارد. بهتر است فیلترهای زیرین ماشین ظرفشویی را باز و تمیز کنید. اگر مشکل دستگاه حل نشد، ماشین ظرفشویی سامسونگ باید توسط تکنسین مجرب بررسی شود.

3- ماشین ظرفشویی سامسونگ صدای غیر طبیعی می دهد

صدای غیرعادی ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است مربوط به خرابی موتور ماشین ظرفشویی سامسونگ (جت پمپ) یا وجود جسم خارجی در پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی سامسونگ باشد که باید توسط یک تعمیرکار مجرب بررسی شود.

4 - خشک نکردن ظروف ماشین ظرفشویی سامسونگ 

دلیل خشک نشدن ظروف ماشین ظرفشویی سامسونگ نمی تواند مربوط به انتهای مایع براق کننده ماشین ظرفشویی سامسونگ یا خرابی پودر ماشین ظرفشویی سامسونگ، خرابی فن خشک کن ماشین ظرفشویی سامسونگ، گرم شدن آب از طریق المنت باشد. ، و مشکلاتی از این قبیل.

5 - در ماشین ظرفشویی آب وارد نمی شود

گرفتگی فیلتر شیر ظرفشویی سامسونگ، پیچ خوردگی شیلنگ ورودی ماشین ظرفشویی سامسونگ، آسیب دیدگی شیر ظرفشویی سامسونگ، بسته بودن شیر ورودی دستگاه یا فشار کم آب از جمله عواملی هستند که می توانند این مشکل را ایجاد کنند.

6 - نمی توانید ظروف را در ماشین ظرفشویی تمیز کنید

اینکه چرا ظروف در ماشین ظرفشویی سامسونگ تمیز نمی شوند به عوامل مختلفی بستگی دارد. قرص و مواد شوینده پوسیده یا غیر استاندارد، نشت نمک ماشین ظرفشویی، نشت مایع پولیش ماشین ظرفشویی، فیلتر کثیف کف ماشین ظرفشویی سامسونگ، گرم نشدن آب توسط المنت ماشین ظرفشویی سامسونگ، خرابی موتور جداکننده آب ماشین ظرفشویی سامسونگ و گرفتگی و گرفتگی نازل های آب ماشین ظرفشویی سامسونگ را می توان یکی از مهم ترین عوامل موثر بر تمیزی ظروف در ماشین ظرفشویی سامسونگ دانست.

7- ماشین ظرفشویی سامسونگ نشتی آب دارد

نشتی آب در ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است به شکستگی شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی سامسونگ یا اتصالات روی شیر مربوط باشد. همچنین این امکان وجود دارد که اتصالات داخلی ماشین ظرفشویی سامسونگ مانند ب- حوضچه، پمپ جت، مجرای هوا یا کابین نشتی دارد.

8 - آب ماشین ظرفشویی سامسونگ داغ نمی شود

ماشین ظرفشویی سامسونگ باید به یک شیر آب سرد وصل شود و آب داخل دستگاه باید توسط المنت گرم شود. اتصال ماشین ظرفشویی سامسونگ به شیر آب گرم می تواند به ظرف نمک و اتصالات داخلی دستگاه آسیب برساند. علت گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی سامسونگ ممکن است مربوط به خرابی ست المنت، ترمیستور، کلید ایمنی گرمایشی و برد الکترونیک دستگاه باشد که باید توسط تکنسین مجرب بررسی و تعمیر شود.

تعمیر و سرویس  ماشین ظرفشویی دوو در عظیمیه 

ماشین ظرفشویی هم مشکلات مشابهی مثل روشن نشدن ماشین، تخلیه نکردن ماشین و ... دارد که با کمی اطلاعات می توانید از بروز مشکلات جدی ماشین ظرفشویی جلوگیری کنید، اما برخی از این مشکلات جدی هستند و نیاز به تخصص دارند، مشکل خود را با کمک تکنسین های مجرب ماحل کنید.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی دوو در عظیمیه

1.دلیل خالی نشدن ماشین ظرفشویی

گاهی اوقات ماشین ظرفشویی شما نمی تواند آب را تخلیه کند و مشکلات زیادی ایجاد می کند. یکی از دلایل این مشکل خراب یا مسدود شدن پمپ تخلیه است. دلایل دیگر این خرابی فیلتر تخلیه، شلنگ تخلیه یا خروجی آب دستگاه است. شلنگ تخلیه را بررسی کنید و مطمئن شوید که پیچ خورده نیست

2.علت آب در ماشین ظرفشویی دوو

یکی از مشکلات اصلی ماشین ظرفشویی نشت آب است که می تواند آسیب جدی به ماشین وارد کند. از دلایل نشتی و نشتی آب می توان به وجود مشکل در لاستیک لاستیک و گیره درب اشاره کرد. همچنین ممکن است شلنگ تخلیه آب ماشین ظرفشویی گرفتگی یا شکستگی داشته باشد. بهتر است این موضوع بررسی شود.

3.دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی 

دلایل زیادی برای روشن نشدن ماشین ظرفشویی وجود دارد: اگر دستگاه روشن نمی شود، ممکن است مشکل از یک پریز یا دو شاخه باشد و همچنین جعبه اتصال و فیوزها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که روشن نیستند. دمیده شده. در غیر این صورت ممکن است خرابی قفل در یا میکرو سوئیچ درب باشد.

4.علت کدر شدن و خراشیدگی روی  ظروف

از دلایل اصلی این مشکل می توان به 1. مایع پولیش 2. گرفتگی آبپاش ها 3. گرفتگی فیلتر زیرین و فیلتر تخلیه آب ماشین ظرفشویی اشاره کرد. هر کدام دلیل خاص خود را دارند و من باید مشکلات آن را حل کنم.

تعمیر و سرویس  ماشین ظرفشویی اسنوا در عظیمیه 

ماشین ظرفشویی مانند سایر لوازم خانگی خراب می شود و ماشین ظرفشویی اسنووا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مشکلات به دلایلی مانند ضربه، فشار و استفاده نادرست از دستگاه و غیره ایجاد می شود. در چنین شرایطی بدتر شدن مشکل یا بروز مشکلات دیگر می تواند آسیب بیشتری به همراه داشته باشد. پس باما تماس بگیرید و با آقازاده سرویس  تماس بگیرید تا تعمیرکار ماهر برای تعمیر ماشین ظرفشویی اسنووا به محل اعزام شود. اگر به تازگی نقل مکان کرده اید، نگران نباشید. زیرا آقازاده سرویس نصب، تعمیر و نگهداری کامل ماشین ظرفشویی اسنووا را با گارانتی در تمامی نقاط کرج ارائه می دهد.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی اسنوا در عظیمیه

1.خرابی دریچه ورودی ماشین ظرفشویی اسنووا

باید شیر ورودی ماشین ظرفشویی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سوپاپ آسیب دیده است یا خیر و در صورت خرابی آن را تعویض یا تعمیر کنید.

2.شیلنگ ظرفشویی اسنووا مشکل دارد

برای انجام این کار، شلنگ ها را از نظر پیچ خوردگی، نشتی یا گرفتگی بررسی کنید.

3.خرابی دریچه ماشین ظرفشویی اسنووا

بعد از خروج از شیر ورودی آب به سمت شلنگ و سپس شیر برقی و سپس به ماشین ظرفشویی می ریزد اما اگر آن قسمت مشکل داشته باشد ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود و البته باید بگوییم که شیر برقی اجازه نمی دهد آب وارد شود

4.کثیفی در فیلترهای ورودی ماشین ظرفشویی اسنووا

روی ورودی شیر برقی فیلتری تعبیه شده است که از ورود ماسه، پوسیدگی کیسه و ... به داخل ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند.

تعمیر و سرویس  ماشین ظرفشویی بوش در عظیمیه 

آیا ماشین ظرفشویی بوش شما ظروف را خوب نمی شویید؟ آیا نمایشگر کدهای خطا را نشان می دهد؟ آب تخلیه نمی شود؟ یا روشن نمیشه؟

اگر شما هم این مشکلات مربوط به ماشین ظرفشویی بوش را دارید و نیاز به تعمیر آن با گارانتی دارید با سرویس بوش آقازاده سرویس تماس بگیرید!

مجموعه آقازاده سرویس با داشتن بهترین و با تجربه ترین تکنسین های تعمیر ماشین ظرفشویی بوش این تضمین را به شما می دهد که دستگاه شما پس از تعمیر و سرویس توسط مکانیک ما به بهترین عملکرد خود ادامه خواهد داد.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی بوش در عظیمیه

1.دستگاه روشن نمی شود

در مرحله اول از صحیح بودن سوکت اطمینان حاصل کنید. قفل درب و فیوز حرارتی دستگاه می توانند از روشن شدن ماشین ظرفشویی جلوگیری کنند. برای رفع این مشکل درب دستگاه را محکم ببندید و صبر کنید تا دستگاه کاملا خنک شود. به غیر از موارد ذکر شده، البته سه عامل دیگر نیز می تواند در این پرسش مؤثر باشد. برد دستگاه، سیستم منبع تغذیه و موتور در چنین شرایطی دستگاه نیاز به تعمیر و نگهداری دارد.

 

2.لکه های باقیمانده بعد از شستشو

برنامه شستشوی مناسبی انتخاب نکرده اید یا باید از شوینده های بهتری استفاده کنید. همچنین ریختن بیش از حد پودر ظرفشویی موثر است.

 

3.دستگاه آب را تخلیه نمی کند

پمپ یا شلنگ تخلیه دستگاه ممکن است توسط چیزی مسدود شده باشد، لطفاً قبل از استفاده آنها را تمیز کنید. شل شدن تسمه پمپ تغذیه، عملکرد نامناسب قفل درب و شل شدن تسمه محرک نیز بر عملکرد صحیح دستگاه تأثیر می گذارد. اگر از نبود ایراد در موارد ذکر شده اطمینان حاصل کنید، قطعا پمپ خودرو معیوب است و نیاز به تعویض دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد دلایل تخلیه نشدن آب در ماشین ظرفشویی بوش به این لینک مراجعه کنید.

4.ظروف خوب شسته نمی شوند

آب دستگاه مشکل دارد یا مواد شوینده بی کیفیت هستند. کمبود فشار آب نیز در این امر نقش دارد، بهتر است در حین استفاده از دستگاه، شیرها را ببندید و تا پایان کار از ماشین لباسشویی و مصرف بیش از حد آب (مثلاً به توالت) خودداری کنید.

تعمیر و سرویس انواع جاروبرقی در عظیمیه 

جاروبرقی یکی از کاربردی ترین و پرکاربردترین لوازم خانگی در هر خانه ای است. خرابی این وسیله می تواند کل برنامه روزانه شما را مختل کند و خانه را به آشوب بکشاند. از این رو تعمیر آنلاین خدمات اختصاصی تعمیر جاروبرقی را در نظر گرفته است. این مجموعه به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات انواع لوازم خانگی با کیفیت ترین تعمیرات جاروبرقی را ارائه می دهد. برای دریافت خدمات تعمیر آنلاین درخواست خود را از طریق دکمه زیر ثبت کنید و یا با ما تماس بگیرید.

تعمیر و سرویس  جاروبرقی ال جی در عظیمیه

آقازاده سرویس مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی ال جی است که با استفاده از قطعات اورجینال و با هزینه مناسب به شما عزیزان خدمات ارائه می دهد. این نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی را بر عهده دارد و کارشناسان تعمیر آنلاین انواع ایرادات لوازم خانگی ال جی را بر عهده دارند. زیرا تمامی متخصصان این مجموعه دوره های آموزشی تعمیر جاروبرقی ال جی را گذرانده اند. برای دریافت خدمات تعمیر لوازم خانگی کافیست به ما اطلاع دهید و با ما تماس بگیرید

مشکلات رایج جارو برقی ال جی در عظیمیه 

1.قدرت مکش جاروبرقی کاهش می یابد

 در اولین قدم، کیسه جاروبرقی را بررسی کنید که پر نشده باشد. شلنگ، استیل و برس جاروبرقی را بررسی کنید که چیزی در آن گیر نکرده باشد که مسیر را مسدود کند. کثیف بودن فیلتر جاروبرقی می تواند دلیل دیگری برای عملکرد ضعیف مکش جاروبرقی باشد. اگر هیچ یک از این موارد رخ نداد، مشکل از تیغه های جاروبرقی است یا موتور نیمه سوخته است. برای بررسی بیشتر این موارد می توانید با خدمات نوین شعبه کرج که تعمیرات جاروبرقی ال جی در کرج را انجام می دهد تماس بگیرید.

2.اگر جاروبرقی بوی سوختگی می دهد یا دود از آن خارج می شود

در این صورت خیلی زود جاروبرقی را خاموش کنید. این بو می تواند بوی کمربند جاروبرقی یا مو یا نخ های گیر کرده در برس جاروبرقی باشد که باعث ایجاد این بو شده است. اگر با بررسی این نکات مشکل حل نشد باید به مکانیک مراجعه کنید. مشکل می تواند از موتور جاروبرقی، سیم کشی آن یا کلکتور باشد. اگر ساکن کرج هستید می توانید برای تعمیر جاروبرقی ال جی در کرج مدرن سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل مراجعه کنند.

3.جاروبرقی پر سر و صدا یا تغییر یافته است

در ابتدا بررسی کنید که چیزی در مسیر مکش جاروبرقی  شما گیر نکرده باشد. اگر خط مکش باز باشد، مشکل می تواند از یاتاقان، پروانه موتور یا جرقه زنی کموتاتور باشد. اگر جاروبرقی ال جی شما این مشکل را دارد می توانید برای بررسی هر یک از این موارد با مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی در کرج تماس بگیرید.

4.جاروبرقی کاملاً کار می کند

 اگر نمی توانید جاروبرقی را خاموش کنید و مجبور هستید آن را از برق بکشید تا خاموش شود، مشکل از کلید جاروبرقی یا دیمر آن است.

5.وقتی جاروبرقی اصلا کار نمی کند

مشکل می تواند از کیت جاروبرقی، اتصالات مربوط به موتور یا برس های موتور، خرابی صفحات سیم کموتاتور یا خرابی سیم جاروبرقی باشد. برای بررسی بهتر  این مشکل نیاز به کمک یک  تعمیرکار جاروبرقی ماهر دارید. خدمات تعمیرات مجموعه آقازاده سرویس تعمیرات جاروبرقی ال جی در دهقان ویلا کرج   می توانید برای رفع مشکل خود را با این مجموعه در میان بگذارید.

تعمیر و سرویس  جاروبرقی سامسونگ در عظیمیه

مجموعه آقازاده سرویس یکی از نمایندگی های جاروبرقی سامسونگ انواع خدمات عیب یابی و تعمیر جاروبرقی سامسونگ را به تمامی هموطنان عزیز در سراسر ایران ارائه می دهد. علاوه بر این می توانید قطعات جاروبرقی سامسونگ را با ضمانت اصالت کالا از مجموعه ما تهیه کنید. تعمیر آنلاین با توجه به حذف واسطه ها، انواع تعمیرات لوازم خانگی از جمله جاروبرقی سامسونگ را با نازلترین قیمت انجام می دهد.

برای دریافت مشاوره رایگان و یا سفارش تعمیرات جاروبرقی سامسونگ با استفاده از دکمه زیر فرم مربوطه را پر کرده و یا با شماره تلفن های 02632215718 02632215719 02632214735 تماس بگیرید.

مشکلات رایج جارو برقی سامسونگ در عظیمیه 

1-جاروبرقی سامسونگ روشن نمی شود.

علت روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ ممکن است مربوط به پریز یا دوشاخه، خرابی و قطع شدن سیم کلکتور، خرابی برد مدار یا ترموستات جاروبرقی سامسونگ باشد.

2-جاروبرقی سامسونگ قدرت مکش ندارد.

دلیل قدرت مکش ضعیف جاروبرقی سامسونگ را می توان به پر شدن کیسه جاروبرقی سامسونگ، ضعیف شدن موتور جاروبرقی سامسونگ، اجسام خارجی و زباله های گیر کرده در شلنگ یا لوله تلسکوپی مربوط کرد. از جاروبرقی سامسونگ یا کثیفی فیلترهای جاروبرقی سامسونگ جاروبرقی سامسونگ.

3-جاروبرقی سامسونگ صدایی غیرعادی ایجاد می کند.

صدای غیرعادی جاروبرقی سامسونگ ممکن است مربوط به خرابی موتور جاروبرقی سامسونگ یا گرفتگی لوله و شیلنگ جاروبرقی سامسونگ باشد.

4-سرعت جاروبرقی سامسونگ افزایش یا کاهش نمی یابد

خرابی پتانسیومتر روی دسته یا بدنه جاروبرقی سامسونگ می تواند باعث توقف چرخش موتور جاروبرقی سامسونگ شود.

5-سیم جاروبرقی سامسونگ خراب نمی شود.

دلیل جمع نشدن سیم جاروبرقی سامسونگ ممکن است مربوط به خرابی فنر جمع شدن سیم جارو سامسونگ یا خرابی دکمه جمع شدن سیم جارو سامسونگ باشد.

تعمیر و سرویس  جاروبرقی دوو در عظیمیه

مجموعه آقازاده سرویس به عنوان مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی دوو قادریم دستگاه شما را با هر مدل و طرحی به صورت حرفه ای تعمیر کنیم تا مانند روز اول کار کند. هدف ما این است که دستگاه شما را با بالاترین کیفیت تعمیر کنیم و حتی در صورت امکان از تعویض قطعات دستگاه جلوگیری می کنیم تا دستگاه شما کارکرد اولیه خود را از دست ندهد و متحمل هزینه های هنگفتی نشوید.

با این حال، ما قول می دهیم در صورت نیاز به تعویض قطعه، از بالاترین کیفیت پارچه استفاده کنیم. ضمناً اگر تعمیرات را به تکنسین ها و کارشناسان این مجموعه بسپارید، این کارها با تجهیزات مخصوص انجام می شود و دستگاه به گونه ای تعمیر می شود که عملکرد آن خراب نشود و دوباره به عنوان یک دستگاه سالم کار کند. .

علاوه بر این، زمانی که دست‌ساز به خانه شما می‌آید، تمام نکات و توصیه‌های لازم را در مورد نحوه نگهداری و استفاده صحیح از جاروبرقی به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید از دستگاه خود استفاده بیشتری کنید و در واقع عمر مفید آن را افزایش دهید. ما می توانیم بلافاصله دستگاه شما را تعمیر کنیم.

مشکلات رایج جارو برقی دوو در عظیمیه

1. جاروبرقی دوو روشن نمی شود

کمبود برق در پریز، کابل اتصال معیوب و کلید روشن/خاموش معیوب از دلایل اصلی روشن نشدن جاروبرقی دوو هستند. گاهی وجود ایراد در موتور باعث بروز این مشکل می شود که باید توسط تکنسین مجرب بررسی و در صورت خرابی تعویض شود.

2. جاروبرقی ناگهان خاموش می شود

ساده ترین دلیل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی دوو، نوسانات جریان الکتریکی است. گرم شدن بیش از حد ترموستات در اثر استفاده مداوم، گیرکردن اجسام در لوله جاروبرقی، پر بودن کیسه و کثیف شدن فیلترهای دستگاه از دیگر دلایل این مشکل است.

3. مکش ضعیف جاروبرقی دوو

فرسودگی نیمه موتور جاروبرقی، پر شدن کیسه، گرفتگی شیلنگ، خرابی یا گیرکردن چیزی بین غلتک های برس دستگاه می تواند دلیل عملکرد ضعیف مکش جاروبرقی دوو باشد. قبل از ثبت درخواست، مطمئن شوید که کیسه جاروبرقی خالی است و هیچ جسمی مسدود کننده لوله نیست.

4. بوی سوختن جاروبرقی دوو

بوی سوختگی جاروبرقی دوو می تواند به دلایل مختلفی ظاهر شود: مسدود شدن تهویه جاروبرقی، گرفتگی غلتک با نخ یا مو، کثیف شدن مدارهای الکترونیکی، سایش کابل ها یا مشکلات فن موتور. قبل از ثبت درخواست، مطمئن شوید که فن و غلتک های جاروبرقی مسدود نشده اند.

تعمیر و سرویس  جاروبرقی اسنوا در عظیمیه

آقازاده سرویس تعمیر جاروبرقی اسنوا در کرج می باشد که انواع خدمات تعمیر و تعویض این برند را به تمامی شهروندان دهقان ویلا کرج ارائه می دهد. کارشناسان گروه سرویس آقازاده با انجام آموزش های مختلف به صورت اختصاصی برای این برند خدمات جاروبرقی اسنووا را ارائه می دهند. به درخواست شما متخصصین این مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آقازاده سرویس را درب منزل انجام خواهند داد. برای درخواست تعمیرکار جاروبرقی اسنوا با شماره 02632200230 تماس بگیرید. کارشناسان ما در کمتر ین زمان ممکن برای تعیین وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشکلات رایج جارو برقی اسنوا در عظیمیه 

1-فیلتر جاروبرقی

بیشتر اوقات، مشکل فیلتر را می توان با تعویض یا تمیز کردن آن برطرف کرد. این فیلترها باید طبق توصیه های سازنده استفاده شوند، اما حتی اگر با دقت از آنها استفاده کنید، باز هم باید هر از چند گاهی آنها را از نظر تمیزی بررسی کنید، زیرا اگر فیلتر مسدود شود، جاروبرقی نمی تواند تمیز شود، خوب کار کردن

2-سیم برق

اگر سیم برق مشکل داشته باشد جاروبرقی به برق نمی رسد و جاروبرقی روشن نمی شود. بنابراین، به دلایل ایمنی، مطمئن شوید که سیم برق را از آب و سایر مایعات دور نگه دارید. این امر احتمال قطع برق یا مشکلاتی را که ممکن است در آینده برای سیم برق ایجاد شود کاهش می دهد.

 

3-لوله جاروبرقی

همیشه مطمئن شوید که شلنگ سالم و نشکن است. اگر لوله وکیوم دچار مشکل شود منجر به کاهش قابل توجه قدرت مکش و در نتیجه کاهش راندمان دستگاه می شود.

اگر خودتان نمی توانید شلنگ را تعمیر کنید، به دلیل گارانتی جاروبرقی، شلنگ دیگری تهیه کنید و اگر دستگاه از گارانتی خارج شد، شیلنگی متناسب با مدل جاروبرقی خود تهیه کنید.

 

4-دسته جاروبرقی

هنگام نظافت مکان هایی مانند پنکه و سقف، حتما از ابزار مخصوصی برای این کار استفاده کنید. در مواقعی که نیاز به تمیز کردن مکان‌های مرتفع و دور از دسترس دارید، شیلنگ انعطاف‌پذیر را با یک شلنگ سفت تعویض کنید.

 

این همچنین احتمال آسیب رسیدن به شیلنگ را کاهش می دهد. از استفاده از نردبان، صندلی یا میز برای رسیدن به سقف و پنکه خودداری کنید.

 

5-برس های جاروبرقی

مجموعه های اضافی جاروبرقی می تواند تمیز کردن را برای شما آسان تر کند. گاهی اوقات لازم است از برس های کوچکتر برای تمیز کردن قسمت های خاصی استفاده کنید. به جای خرید یک جاروبرقی جدید با انواع برس ها و لوازم جانبی، به فروشگاه سخت افزار محلی خود مراجعه کنید تا لوازم جانبی مدل فعلی جاروبرقی خود را پیدا کنید.

 

6-گرم شدن بیش از حد جاروبرقی

گرمای بیش از حد می تواند به موتور وکیوم آسیب برساند. اما تعویض این موتورها نسبتا آسان است و برای تعمیر جاروبرقی باید از متخصص لوازم خانگی کمک گرفت.

7-سوئیچ جاروبرقی

قطعاتی مانند سوئیچ ها به راحتی ممکن است از کار بیفتند، بنابراین برای جلوگیری از مشکلات الکتریکی باید همیشه کلیدهای آسیب دیده را تعویض کنید.

تعمیر و سرویس  جاروبرقی بوش در عظیمیه

مرکز خدمات آقازاده مرکز تخصصی انواع لوازم خانگی بوش می باشد که تعمیر جاروبرقی بوش را نیز بر عهده دارد. این گروه نه تنها خدمات تعمیر جاروبرقی بوش را در کرج و سایر مناطق کرج ارائه می دهد، بلکه انواع لوازم جانبی این دستگاه اعم از فیلتر و کاور جاروبرقی را نیز ارسال می کند. تعرفه خدمات و قیمت محصولات موجود در مجموعه آقازاده در پایین ترین سطح ممکن می باشد. برای مشاوره رایگان و یا سفارش تعمیر جاروبرقی بوش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشکلات رایج جارو برقی بوش در عظیمیه 

1-دلایل صدای زیاد جاروبرقی بوش

دلایل سر و صدای جاروبرقی بوش و نحوه حل این مشکل در زیر ذکر شده است:

2-سرعت بالای موتور جاروبرقی

یکی از دلایل صدای زیاد جاروبرقی بوش زمانی است که دستگاه با سرعت بالا کار می کند. در این حالت قدرت مکش جاروبرقی نیز بسیار بالاست. با افزایش قدرت مکش، صدای دستگاه به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

3-آلودگی یا آسیب به بلبرینگ جاروبرقی

یکی دیگر از دلایل این مشکل معیوب بودن بلبرینگ جاروبرقی است. اگر بلبرینگ جاروبرقی آسیب ببیند، اصطکاک خشکی بین کفش های دستگاه و آرمیچر ایجاد می شود که در نتیجه صدای زیادی ایجاد می شود.

4-آسیب دیدن پروانه های دستگاه علت صدای زیاد جاروبرقی بوش است.

اگر پروانه یا فن خراب یا شکسته باشد، می توانیم صدای غیرعادی جاروبرقی بوش را نیز مشاهده کنیم. اگر پروانه آسیب دیده باشد، باید آن را تعویض کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدن سایر قطعات، حتما با یک تکنسین مجرب تعمیر جاروبرقی بوش تماس بگیرید.

5-ساییدگی و پارگی لاستیک نگهدارنده دستگاه

لاستیک نگهدارنده بین قطعات دستگاه تعبیه شده است تا به دلیل قدرت موتور بالا، لرزش بدنه جاروبرقی کاهش یابد. هنگامی که این لاستیک آسیب ببیند یا فرسوده شود، لرزش و صدای موتور افزایش می یابد.

تعمیر و سرویس انواع  مایکروفر در عظیمیه 

تعمیرات دستگاه  مایکروویو می تواند از لحاظ تعمیر مشکل بزرگ به نظر بیاید، به طور میانگین میتوان گفت زمان تعمیر این دستگاه وتست بعضی نکات  15دقیقه است. ما با استفاده از علائمی که دارد آن را تعمیر میکنیم. مشکلاتی نظیر کار نکردن صفحه ی لمسی، زیاد شدن صدای دستگاه، عدم چرخیدن صفحه و…مایکروویو جزء وسایل مهم آشپزخانه است که نبود آن مشکل است و دارای مزایای بسیاری است .

تعمیر و سرویس مایکروفر ال جی در عظیمیه

مایکروفرها امروزه یکی از اصلی ترین  لوازم خانگی در آشپزخانه است ، که امکان دارد در بعضی از اوقات با حرابی ها ویا مشکلاتی مواجه شوید. هریک از مشکلات وایراداتی که در این مایکروفر ها  دیده می شوند ، نشان دهنده وجود ایراد در یکی از بخش های داخلی مایکروفر هستند،باید بدانید که برای تعمیر ایرادات مایکروفر الجی باید توسط فرد  متخصص انجام شود که شما میتوانید برای تعمیر مابکروفر خود در عضیمیه از مجموعه آقازاده در مشکلات خود کمک بگیرید.

مشکلات رایج مایکروفر ال جی در عظیمیه 

1-روشن نشدن مایکروفر ال جی

  روشن نشدن مایکروفر الجی می تواند علتش به پریز برق یا دوشاخه برق مایکروفر باشد ، یا می تواند به فیوز روی برد مایکروفر ال جی بر اثر اتصالات داخلی سیستم سوخته باشد.  یکی دیگر از عوامل روشن نشدن مایکروفر می تواند خرابی برد الکترونیکی مایکروفرباشد. 

2-داخل مایکروفر ال جی هنگام کار جرقه میزند

 هنگام درست کردن غذا ویا گرم کردن و... نباید از ظروف  فلزی یا فویلی و یا گذاشتن ظروف چینی با طرح های دورطلایی و دور نقره ای استفاده کنیم زیرا  سبب جرقه زدن داخل مایکروفر ال جی میشود .یکی دیگر از دلایل جرقه زدن ماکروفر می تواند خرابی عایق میکا داخل دستگاه باشد.

3-کار نکردن کلیدهای پنل

یکی دیگر از مشکلات رایجی  که برای مایکروفر اتفاق می افتد کار نکردن کلید های پنل است. 

این مشکل هم مربوط  به خرابی  برد است و لازم به بررسی و ترمیم یا تعویض این قطعه دارد.

 

4-باز نشدن درب مایکروفر

یکی دیگر از مشکلات رایج مایکروفر باز نشدن درب مایکروفر است. در این صورت غذا داخل ماکروفر می ماند و درب باز نمی شود. این مشکل به میکروسویئچ درب مایکروفر شما از کار افتاده و لازم به تعمیر تخصصی نیز  دارد.

تعمیر و سرویس مایکروفر سامسونگ در عظیمیه

خدمات آقازاده برای  تعمیر مایکروویو سامسونگ شامل مواردی مانند : عیب یابی ، تعمیر و تعویض لامپ اشعه ، تعویض میکروسویچ ، تعمیر و تعویض ترانس های ولتاژ ، تعمیر و تعویض خازن دیود ، تعویض فیوز های ولتاژ ، تعمیر صفحه لمسی و کلید ها ، تعمیر و تعویض فیلتر اشعه ، تعمیرات زبانه درب و تعویض شیشه مایکروفر سامسونگ است که تا 90% در محل و بدونه لازم  به جابجایی صورت میگیرد.

 

مشکلات رایج مایکروفر سامسونگ در عظیمیه 

1-روشن نشدن گریل مایکروفر سامسونگ

 یکی دیگر  از رایج ترین مشکلات مایکروفر سامسونگ روشن نشدن گریل مایکروفر است . زمانی که  المنت‌های بالایی مایکروفر روشن شود مشخص است. که دستگاه شما هیچ ایرادی ندارد اما اگر دو ویا سه دقیقه روشن نشد مشکل شما جدی است و حتماً باید به تعمیرکاربروید.

 

2-کار نکردن لامپ درون مایکروفر

از جمله ایراداتی  که در تمام ماکروفر  با هر مدلی وجود دارد کار نکردن لامپ درون مایکروفر است برای حل مشکل باید سوکت‌ها سیم‌ها و اتصالات را بررسی کنید.

 

3-سینی گردان مایکروفر نمی چرخد

دلیل خراب شدن مایکروفر در بعضی از مواقع میتواند از  نچرخیدن سینی آن باشد. مهم ترین علت نچرخیدن صفحه گردان بدون شک موتور آن است . در نتیجه نیاز است موتور را به صورت کامل بررسی و تعمیر و در بعضی از مواقع نیز تعویض کنید.

4-گرم نشدن غذا

در اوایل که مایکروفر را روشن میکنید ممکن است که غذا گرم نشود. این مشکل دلایل زیادی دارد  میتواند ازدلایلی همچون : دیود خراب مایکوروفر ، سوئیچ در داخل ماکروویو به راحتی جا نگرفته باشد، حجم غذای داخل مایکروفر بیشتر از حد باشدو یا فضای داخلی مایکروفر آلوده باشد.

 

تعمیر و سرویس مایکروفر دوو در عظیمیه

مجموعه سرویس آقازاده یکی از مراکز تخصصی تعمیر مایکروفر دوو در عظیمیه  است . دوو یکی از برندهای پرطرفدار لوازم خانگی در ایران است و با بهره گیری از صنعتگران مجرب کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر مایکروفر دوو را در تمامی مناطق کرج به صورت تخصصی انجام می دهیم.

مشکلات رایج مایکروفر دوو درعظیمیه 

1-مایکروفر دوو صدای غیرطبیعی دارد

شنیدن صدای غیر منتظره مایکروفر از دوو ممکن است مربوط به خرابی  بعضی ازقسمت های مایکروفر باشد  قسمت هایی همچون :ترانس ماکروفر دوو ، خرابی مگنترون ماکروفر دوو ، خرابی دیود ماکروفر دوو ، خرابی فن ماکروفر دوو باشد.

 

2-خاموش شدن ناگهانی ماکروفر دوو

اگر مایکرفر شما هنگام کار کردن  به صورت ناگهانی خاموش می شود ، باید مشکلاتی از قبیل قفل درب ( چفت درب )، فن موتور، مشکلات سیم کشی مایکروفر ، خرابی فیوز داخلی، مشکلات مدار برق، خرابی دیود، خرابی مگنترون و… را مورد بررسی قرار دهید.

 

3-دکمه‌ های مایکروفر دوو به خوبی کار نمی‌ کند

یکی دیگراز  مشکلات رایجی که  در مایکروفرهای دوو دیده میشود ، کار نکردن دکمه‌های مایکروفر است. از جمله علت های این مشکل که می‌تواند در عیب‌ یابی مایکروفر دوو به شما کمک کند، شامل موارد زیر است:

4-سینی کف ماکروفر دوو نمی  چرخد

دلیل اینکه سینی مایکروفر نمی چرخد میتواند به مراد زیر اشاره کرد :

1- خرابی موتور سینی گردان ماکروفر دوو 

 2-کثیف بودن ریل های زیر سینی ماکروفر دوو 

3- شکستگی یا کثیف بودن کوبلن ماکروفر دوو 

4-خرابی برد الکترونیکی ماکروفر دوو

تعمیر و سرویس مایکروفر بوش در عظیمیه

مجموعه سرویس آقازاده یکی از مراکز تخصصی تعمیر مایکروفر بوش در کرج می باشد. بوش یکی از برندهای پرطرفدار لوازم خانگی در ایران است و با بهره گیری از صنعتگران مجرب کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی بوش را در تمامی مناطق کرج به طور تخصصی انجام می دهیم.

مشکلات رایج مایکروفر بوش در عظیمیه 

1-روشن نشدن المنت (گریل) ماکروویو

 اگر که دکمه استارت ویا همان شروع را فشار دادید و کایکروفر روشن نشد باید به تعمیر کار مراجعه کنید و نسبت به تعمیر و تعویض المنت ماکروفر خود اقدام کنید. ولی موارد دیگری نیز میتواند سبب بروز این اشکال شود:

  • اشکال در برد دستگاه
  • اشکال در ترموستات دستگاه
  • اشکال در اتصالات داخلی دستگاه

2-کم نور شدن لامپ یا کار نکردن آن

یکی دیگر از مشکلات رایج مایکرفر بوش این است که نور یا کم می شود ویا کلن قطع میشود ، این رویداد زمانی اتفاق می افتد که پس از مدتی کار کردن مایکروفر این اتفاق می افتد .

 

3-ماکروفر بوش خود به خود روشن می شود

اگر که ما کروفر بوش شما به صورت ناگهانی روشن شود میتوان باعث نگرانی شما شود. علت اصلی این رویداد وجود مشکل در عملکرد صحیح سوئیچ های درب است. 

 

تعمیر و سرویس مایکروفر اسنوا در عظیمیه

مایکروفر قسمت های زیادی دارد که هر یک از آن ها می تواند دچار ایراداتی شده باشد و عملکرد مایکروفر را مختل نماید و یا با مشکل مواجه می کند ،که شما می توانید برای تعمیر مایکروفر اسنوا از مجموعه آقازاده در کرج کمک بگیرید.

 

مشکلات رایج مایکروفر اسنوا در عظیمیه 

1-سوختن فیوز مایکروفراسنوا 

از اصلی ترین  قطعات داخلی ماکروفر می باشند که در تعامل با فیوزاست. هر خرابی و عدم عملکرد صحیح در این قطعات، سبب سوختن فیوز مایکروویو می‌شود. در این حالت لازم است که این قطعات توسط یک استادکار حرفه ای انجام شود.

 

2-گرم نکردن مایکروفر اسنوا 

گرم کردن مایکروفر یکی از ایرادات رایج این دستگاه است. خرابی قطعاتی چون سوئیچ درب، دیود و مگنترون از علت های اصلی آن است.

3-دلیل گرم نکردن مایکروفر

گرمایش مایکروویو یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه است. خرابی قطعاتی مانند کلید درب، دیود و مگنترون یکی از دلایل اصلی است. این وضعیت زمانی رخ می دهد که پس از قرار دادن غذا در مایکروفر و روشن کردن دستگاه، با وجود اینکه دستگاه کار می کند، متوجه می شوید که غذا گرم نمی شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی در عظیمیه 

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در خیلی از موارد به علت های  مختلف متغیر است. نیاز به ذکر است که تعرفه خدمات محصولات شما در آقازاده سرویس بسته به مدل سیستم، تاریخ تولید آن و مدت زمان گارانتی ارائه شده از جانب تعمیرکاران آقازاده متغیر می باشد.

بعد از حضور تعمیرکاران آقازاده در منزل شما جهت عیب یابی لوازم خانگی، گزارشی از هزینه خدمات تقدیم شما میگردد و در صورت توافق اقدام به تعمیر سیستم شما میشود.

آقازاده سرویس  با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و کمترین هزینه به عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی شما عزیزان در محل میپردازد.

حرف آخر 

مجموعه آقازاده سرویس خدمات نصب، راه اندازی و تعمیر لوازم خانگی را در تمامی نقاط کرج ارائه می دهد. آن هم زیر نظر متخصصان  دوره دیده ومجرب.

مجموعه آقازاده این بستر خدماتی را فراهم کرده است تا بتوانید به صورت رایگان درخواست خود را ثبت کنید و با شرح مشکل یخچال خود از کارشناسان ما مشاوره و قیمت بگیرید.برای دریافت خدمات از  مجموعه آقازاده سرویس هم اکنون می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.برای ارائه خدمات هماهنگی های لازم را با شما انجام دهید.

 ارتباط با ما:

02632215719

02632214735

02632200370

02632200230

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر