ال جی
لوازم خانگی ال جی

تاریخ انتشار : 1401/5/15/ نمایش : 288 / نظرات : 0

-خدمات تعمیرات لوازم‌خانگی ال‌جی

  خدمات تعمیرات لوازم‌خانگی ال‌جی اگر یکی از لوازم خانگی شما اشکال پیدا کرد اصلا نگران نباشید . آقازاده سرویس در کترین زمان در کنار شماست.

-خدمات تعمیرات لوازم‌خانگی ال‌جی

  اینکه لوازم‌خانگی ال‌جی شما چه سیستم و از چه مدلی است و یا آن را از کجا خریده‌اید مهم نیست. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز لوازم‌خانگی آقازاده پشتیبان آماده پذیرش مسئولیت تعمیرات لوازم‌خانگی ال‌جی شما با تعهد کامل است.

-ویژگی‌های یک تعمیرکارال جی خوب

  صداقت و راست‌گویی: اولین فاکتوری که برای تعمیرکار اهمیت زیادی دارد صداقت است زیرا مشتری وسیله خود را به تعمیرکار می‌سپارد تا با بهترین قطعات و بهترین کیفیت برایش تعمیر کند؛ بنابراین، یک تعمیرکارال جی مناسب باید حتماً از اعتماد مشتری سوءاستفاده نکند و وجدان کاری داشته باشد.

خوش‌قول: یک تعمیرکار ال‌جی حتماً باید وسیله‌ای را که برای تعمیر تحویل گرفته است به‌موقع به مشتری تحویل دهد و رضایت مشتری را کسب کند.

متبحر و کاردان: تعمیرکارال جی حتماً باید درزمینهٔ تعمیر لوازم‌خانگی دوو مهارت و تخصص بالایی داشته باشد تا عیب وسیله را به‌درستی تشخیص دهد.

-مشکلات رایج ماشین لباسشویی ال‌ جی

  تمامی مشکلات پیش‌آمده در لباسشویی ال‌جی به‌آسانی و به‌وسیله متخصص ال‌جی قابل‌ رفع است،

برخی از مشکلات رایج لباسشویی‌های ال‌جی عبارت‌اند از:

• روشن نشدن لباسشویی

• نشتی آب از لباسشویی

• سروصدا و لرزش لباسشویی در حین کار

• عدم تخلیه لباسشویی بعد از اتمام شستشو

• ازکارافتادن ماشین در زمان کار لباسشویی

مشکلات رایج یخچال ال‌جی

  مشکلات رایج در یخچال‌های ساده و دوتکه و ساید بای ساید ال‌جی شامل این موارد است:

صدای غیرطبیعی و زیاد در حین کار یخچال

کار نکردن کمپرسور و داغ شدن آن

بروز ایراد در یخ‌ساز

مشکلات رایج ماشین ظرف‌شویی ال‌جی

  هر نوع مشکل پیش‌آمده در ماشین ظرف‌شویی ال‌جی بوسیله متخصصین ما قابل‌رفع است.

عدم گردش بازوهای آبپاش

تمیز نشدن ظروف

هیتر آب را گرم نمی‌کند

بعد از شستشو آب تخلیه نمی‌شود

مشکلات رایج در کولرگازی LG

کولرگازی خنک نمی‌کند

گرفتگی فیلترها

کم شدن گاز مبرد

بروز ایراد در کمپرسور و داغ شدن آن

ایراد در کندانسور

ایراد در ترموستات

گارانتی سرویس و تعمیرات

  اگر خرابی دوبره سیستم ال‌جی شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه آقازاده پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه تا ۱ سال از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب سیستم شمارایگان انجام می‌شود.

هزینه تعمیرات لوازم‌خانگی در نمایندگی ال‌جی در یزد

  زمانی که شما برای تعمیرات لوازم‌خانگی ال‌جی در کرج با پشتیبانی آقازاده تماس می‌گیرید، می‌توانید با ذکر عیب به‌طور تقریبی از مشکل یا هزینه آن مطلع شوید، اما نرخ هزینه تعمیرات در مرکز مجاز تعمیرگاه توسط اتحادیه مصوب شده و به استحضار شما رسانده می‌شود. خرید قطعات با توجه به قیمت روز بازار شکل می‌گیرد. هرگونه خدماتی که توسط این مجموعه به شما عرضه می‌گردد، گارانتی داشته و قطعات نیز ضمانت‌نامه شش‌ماهه دارد.

محصولات ال جی

اصلی‌ترین مزایای در مجموعه آقازاده سرویس

دقت و سرعت‌بالا در تعمیر

انجام خدمات تعمیر در محل

مشاوره و راهنمایی باکیفیت بالا

نحوه‌ی تشخیص تعمیرگاه معتبر لوازم‌خانگی ال‌جی

  برای تشخیص معتبر بودن یک تعمیرگاه لوازم‌خانگی ال‌جی، باید اطمینان حاصل کنید که آن مرکز مجوز نیاز را از اتحادیه دارد یا خیر. برای این منظور می‌توانید از آن خدمات بخواهید که اطلاعات نیاز را در اختیار شما قرار دهند تا شما با خیال آسان به آن مجموعه بتوانید اعتماد کنید وسیله‌هایتان را جهت انجام تعمیرات به آن‌ها ارائه دهید.

سؤالات متداول

1)یخچال ال‌جی من سرد نمی‌کند چگونه می‌توانم خدمات تعمیر یخچال را از کارا امداد دریافت کنم؟

مجموعه آقازاده آماده است تا تماس یا اطلاعات شمارا دریافت کند. ما خدمات یک‌روزه ارائه می‌دهیم و می‌توانیم قطعات جایگزین را برای شما سفارش دهیم. ما حتی نود روز ضمانت برای هر یک از تعمیرات لوازم‌خانگی خود ارائه می‌دهیم تا در مورد یخچالی که سرد نمی‌شود به شما آرامش دهیم.

2)چگونه می‌توانم خدمات عالی تعمیر لوازم‌خانگی LG را دریافت کنم؟

ما می‌توانیم برای تعمیر لوازم‌خانگی شما یک قرار ملاقات یک‌روزه تعیین کنیم و با تکنسین‌های دارای مجوز کار با گاز ممبرد به شما آرامش دهیم. پس از تشخیص مشکل، می‌توانیم قطعاتی را برای جایگزینی دستگاه شما تعمیر یا سفارش دهیم. با ما تماس بگیرید یا در صفحه درخواست ما مشکل خود را بیان کنید.

3)چگونه می‌توانم مطمئن شوم که تکنسین‌های شما برای تعمیر ماکروویو ال‌جی واجد شرایط لازم هستند؟

همه تکنسین‌های ما باید قبل از به‌کارگیری گواهینامه LG و آموزش تمام مدل‌های لوازم‌خانگی LG خود را گذرانده باشند. به‌این‌ترتیب ما می‌توانیم کار خود را برای شما تضمین کنیم. با ما تماس بگیرید یا در صفحه درخواست ما مشکلات خود را بیان کنید تا در مورد گروه ما و خدماتی که ارائه می‌دهیم زیادتر بدانید.

تعمیرات آقازاده

کلام آخر

تعمیرگاه آقازاده سرویس، مرکز خدمات تعمیر لوازم خانگی ال جی و ارائه دهنده خدمات تعمیر ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و کولر گازی اسپلیت و.... مجهز به خدمات فوری و 24 ساعته در سراسر کرج. تعمیردستگاه های شما د کمتر ین زمان ممکن در منزل، قطعات اصلی، مس باشد.

برای ارائه خدمات و مشاوره با ما تماس بگیرید.

 تلفن دفتر نمایندگی کرج  

02632215718-19

02632214735-36

02632200230

02632200370

جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل :

09125667723

 

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر