تعمیرات لوازم خانگی در کرج و کل استان البرز توسط مجموعه آقازاده سرویس
تعمیرات لوازم خانگی در کرج در مرکز تخصصی آقازاده سرویس سرویس و تعمیرات لوازم خانگی از جمله ضروریات زندگی است که مراجعه به مراکز نمایندگی جهت دریافت این خدمات را الزام می کند.

تاریخ انتشار : 1400/11/5/ نمایش : 7621 / نظرات : 0

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات اسنوا

سه ماه ضمانت تعمیر

تامین کلیه قطعات محصولات برودتی – یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید – فریزر - لباسشویی - ظرفشویی

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات اسنوا و تامین قطعات با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – مهرشهر - گوهردشت - عظیمیه - باغستان – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس : 

02632215718-19

02632214735-36

02632200230

02632200370

جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل :

09125667723

تعمیرگاه لوازم خانگی آقازاده سرویس چندین سال می باشد که فعالیت رسمی خود را به عنوان مرکز تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج و استان البرز آغاز نموده است.آقازاده سرویس در این سال ها سعی نموده بهترین سریع ترین و ارزانترین خدمات را به همشهریان گرامی خود در سراسر استان البرز ارائه دهد.خدمات ما شامل تعمیرات انواع لوازم خانگی شامل یخچال فریزر ساید بای ساید ماشین لباسشویی و ظرفشویی کولرگازی مایکروفر ماکروویو و .....می باشد.

مناطق تحت پوشش این مرکز مناطق کرج مهرشهر فردیس اندیشه شهریار کمالشهر عظیمیه گوهردشت باغستان محمدشهر جهانشهر ماهدشت صفادشت مارلیک ملارد گرمدره شهرک خاتم کلاک جهان نما و .... می باشد.

به دلیل اینکه تکنسین های آموزش دیده به تمام ایرادات و نقاط ضعف لوازم خانگی آشنا هستند در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ایرادات را تشخیص داده و سعی خود را در تعمیر یا تعویض قطعه معیوب می نمایند.این مرکز خود با توجه به اطلاعات کامل تکنسین ها در رابطه با معایب و ابزارآلات مخصوص تعمیرات و همراه داشتن قطعات لوازم خانگی این امکان را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیرات لوازم خانگی شما شهروندان گرامی در منزل یا محل کارتان حضور پیدا کنیم.

تعمیرات لوازم خانگی در کرج در مرکز تخصصی آقازاده سرویس سرویس و تعمیرات لوازم خانگی از جمله ضروریات زندگی است که مراجعه به مراکز نمایندگی جهت دریافت این خدمات را الزام می کند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی از جمله ضروریات زندگی است که مراجعه به مراکز نمایندگی جهت دریافت این خدمات را ملزم می کند. اما اگر نمایندگی برند دستگاه شما همانند ال جی و سامسونگ و بوش که در حال حاضر تکلیف مشخصی ندارند، خدمات قابل قبولی نداشته باشد باید چه کار کرد؟ جواب ساده است!

آقازاده سرویس در این روزها که وضعیت اقتصادی چندان رونقی ندارد و موج گرانی ها سبب نگرانی بسیاری از افرادی شده که قصد خرید لوازم خانگی را دارند، خدمات سرویس و تعمیر لوازم خانگی و شرکت های معتبر و حرفه ای ارائه دهنده این خدمات به جایگاه مهمتری نسبت به قبل دست یافته اند. به خصوص، پس از انتشار خبر قطع همکاری شرکای ایرانی نمایندگی سامسونگ و ال جی و بوش نگرانی ها افزایش یافته است. با این حال، بسیاری از مشتریان این نمایندگی ها اکنون خدمات لوازم خانگی ال جی و سامسونگ خود را به دست متخصصان کاربلد و ماهر آقازاده سرویس می سپارند تا علاوه بر کیفیت، خدماتی سریع، بدون دردسر و مقرون به صرفه را تجربه نمایند. خدمات پس از فروش سامسونگ سامسونگ یکی از بهترین برندهای بازار لوازم خانگیست که سهم بزرگی از بازار ایران را نیز در اختیار دارد. اما متاسفانه این برند کره ای در پی تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، تصمیمات حساسی در رابطه با ادامه فعالیت خود در ایران اتخاذ کرد که موجب محدودیت هایی در واردات قطعات و لوازم خانگی به کشور شد.

سپس خبر قطع همکاری گروه سام که نمایندگی سامسونگ در تهران و سایر نقاط کشور را در اختیار دارد، با برند سامسونگ کره در رسانه ها انتشار یافت که موجب نگرانی افراد از بابت خدمات پس از فروش سامسونگ شد. در ادامه این اخبار از تمرکز این شرکت ایرانی برای تولید محصولات خود با قطعات چینی صحبت به میان آمد که نگرانی صاحبان لوازم خانگی سامسونگ را دوچندان نمود. خوشبختانه یکی از شرکت های فعال و حرفه ای کشور که سالهاست مشغول به ارائه خدمات لوازم خانگی سامسونگ به متقاضیان بدون گارانتی و حتی افراد با گارانتی که از خدمات نمایندگی سامسونگ راضی نیستند می باشد، توانسته است راهگشای هموطنان عزیز باشد.

آقازاده سرویس با ارائه خدماتی سریع و باکیفیت توسط متخصصین ماهر سامسونگ خود با بیش از 11 سال تجربه، به صورت گارانتی شده و به ساده ترین شکل ممکن هر گونه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی در کرج و کل استان البرز انجام می دهند. خدمات پس از فروش ال جی دیگر برند کره ای بازار که از کیفیت و محبوبیت بالایی میان ایرانیان برخوردار است، ال جی می باشد که مشابه با سامسونگ با وجودی که از بازار ایران به طور کلی نرفته اند، اما همکاری شریک ایرانی خود یعنی گلدیران را از دست داده اند. گلدیران که نمایندگی ال جی در تهران و سایر نقاط کشور را در اختیار دارد، با اعلام خبر قطع همکاری خود با ال جی کره، اعلام کرد که در ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی به افرادی که گارانتی آنها به پایان نرسیده است، کوتاهی نخواهد کرد. این خبر کمی از نگرانی های افراد را کاهش داد اما به طور کلی به آنان پایان نداد، به خصوص دغدغه افرادی که گارانتی محصولات آنها به پایان رسیده و یا رو به اتمام است هنوز بی پاسخ مانده است.

آقازاده سرویس بیش از 20 سال است که در کرج به ارائه خدمات ال جی سامسونگ بوش و ...... از قبیل نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی ال جی توسط متخصصین ال جی خود که هر یک با گذراندن دوره های تخصصی و فنی به مهارت بالایی برای تعمیر انواع مدل های قدیمی و جدید این برند دست یافته اند، می پردازد. کیفیت بالای خدمات ارائه شده با ضمانت نیز تضمین می شود و علاوه بر آنکه کلیه این خدمات با هزینه های منطقی و به صرفه مطابق با تعرفه و تحت نظارت شرکت برای مشتریان ارائه می شود، با اولویت گذاری تعمیر قطعات به جای تعویض آنان توسط متخصصین به کاهش این هزینه ها تا حد ممکن نیز اقدام می شود.

درباره مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی آقازاده سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی آقازاده سرویس در کل استان البرز 20 تعمیرکار متخصص با میانگین 15 سال تجربه، مشغول به فعالیت است. آقازاده سرویس با ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، کولر گازی، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، ماکروفر و... از تمامی برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار، با هدف خدمت رسانی به هم میهنان عزیز پا به عرصه فعالیت نهاده است. مشتری در سریعترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل ممکن، از طریق سایت و تماس تلفنی خدمات خود را ثبت می نماید.

آقازاده سرویس تمامی تلاش خود را برای خلق تجربه ای منحصر و متفاوت از تعمیرات لوازم خانگی به کار گرفته و با خلق ارزش و مزایای ویژه در خدمات خود از جمله تخصیص متخصص هر برند برای انجام سفارشات آن برند، قیمت گذاری منصفانه و تحت نظارت، سرعت و کیفیت بالا در ارائه خدمات حتی در همان روز و...، سبب رضایت بالای مشتریان خود و اعتبار برند آقازاده سرویس شده است.

نمایندگی خدمات اسنوا در کرج در فردیس – نمایندگی خدمات اسنوا در کرج در محمدشهر – نمایندگی خدمات اسنوا در ماهدشت – نمایندگی تعمیرات اسنوا در صفادشت – نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج در مهرشهر – نمایندگی لوازم خانگی اسنوا در مهرشهر در کرج – تعمیرات اسنوا در فردیس در مارلیک – نمایندگی رسمی خدمات اسنوا در کرج در ملارد – نمایندگی رسمی خدمات اسنوا در کرج – نمایندگی مجاز تعمیرات اسنوا در مارلیک در اندیشه – نمایندگی اسنوا در اندیشه در شهریار – نمایندگی خدمات محصولات اسنوا در اندیشه در شهریار – نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج در فردیس – نمایندگی رسمی تعمیرات اسنوا در ملارد در محمد شهر – نمایندگی تعمیرات اسنوا محمدشهر کرج – نمایندگی تعمیرات شرکت انتخاب سرویس در کرج – نمایندگی تعمیرات اسنوا در مهرشهر در کرج – تعمیرگاه مجاز اسنوا در کرجتعمیرگاه مجاز اسنوا در مهرشهر کرجتعمیرگاه مجاز لوازم خانگی اسنوا – تعمیرگاه مجاز اسنوا در استان البرز – نمایندگی تعمیرات اسنوا در البرز – نمایندگی اسنوا در استان البرز – خدمات اسنوا در اندیشه در شهریار – تعمیرات یخچال اسنوا در کرجتعمیرات ساید اسنوا در کرجتعمیرات ساید اسنوا در مهرشهرتعمیرات ساید اسنوا در محمدشهرتعمیرات لباسشویی اسنوا در کرج – نمایندگی مجاز لباسشویی اسنوا در مهرشهر در کرج – نمایندگی لباسشویی اسنوا در فردیس – تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در فردیس در کرج – نمایندگی لوازم خانگی اسنوا در کرج در فردیس – نمایندگی اسنوا در عظیمیه در کرج – نمایندگی تعمیرات اسنوا در عظیمیه کرج – نمایندگی خدمات اسنوا در کرج در عظیمیهلوازم خانگی اسنوانمایندگی تعمیرات اسنوانمایندگی اسنوا در کرجنمایندگی اسنوا کرجلوازم خانگی اسنوانمایندگی تعمیر اسنوا در فردیسسایت اسنواتعمیر لوازم خانگی در کرجتعمیر ماشین لباسشویی در محل - تعمیر یخچال اسنوا در کرج - تعمیر یخچال اسنوا در فردیس - تعمیر یخچال اسنوا در صفادشت

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر