تعمیر انواع ماشین لباس شویی در کرج
آقازاده سرویس خدمات تعمیرات انواع ماشین لباسشوی در کرج شامل نصب، سرویس، نگهداری و تعمیر توسط تعمیرگاه مجاز آقازاد پشتیبان. اعزام سرویس کار تخصصی در محل.در کترین زمان ممکن

تاریخ انتشار : 1401/11/26/ نمایش : 206 / نظرات : 0

برای تعمیر انواع ماشین لباس شویی در کرج ، ابتدا بهتر است دستورالعمل های تعمیراتی سازنده را مطالعه کنید. در بسیاری از موارد، مشکلاتی که در ماشین لباسشویی شما وجود دارد، می تواند با تعویض قطعات یا تعمیر ساده شود.

اگر شما نمی توانید مشکل را پیدا کنید و یا به دلیل مشکلات فنی بزرگتر به تعمیرکار نیاز دارید، بهتر است با یک مجموعه آقازاده سرویس تماس بگیرید. آنها می‌توانند با استفاده از تجهیزات و ابزار مناسب، مشکل را تشخیص دهند و تعمیر کنند. در ضمن، تعمیرات نگهداری وسرویس بموقع ماشین لباسشویی شما به طور کلی، مانع از مشکلات مربوط به آن می شود.

 

تعمیر انواع ماشین لباس شویی در کرج

اگربه دنبال خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در نزدیکی خود هستید؟ سپس به آقازاده سرویس تماس بگیرید. ما تعمیرات سریع و کارآمد ماشین لباسشویی را در هر منطقه ازکرج ارائه می دهیم. همه تعمیر کاران  ما به صورت محلی در نزدیکی شما مستقر هستند و کاملاً واجد شرایط هستند تا هر گونه مشکل دستگاه را بدون در نظر گرفتن مارک یا مدل دستگاهی که دارید برطرف کنند .

ما تعمیرات ماشین‌های لباسشویی را از همه مدل های  از جمله Bosch،Snowa، Daewoo ، LG، Samsung و بسیاری دیگر انجام می‌دهیم.

 

ما همچنین قطعات یدکی زیادی را ذخیره می کنیم تا بتوانیم در اولین بازدید تعمیرکارانمان ماشین لباسشویی شما را تکمیل کنیم . علاوه بر این، خدمات و قیمت های ما بسیار رقابتی است و هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد . علاوه بر این، ما به تمام مشتریان خود 3 ماه ضمانت برای کلیه تعمیرات ارائه می دهیم.

ما همیشه در تلاش هستیم تا خدماتی سریع و کارآمد ارائه دهیم می دانیم . خرابی ماشین لباسشویی در خانه می تواند استرس و ناراحتی زیادی را به خصوص برای خانواده های دارای فرزند ایجاد کند.02632215719-02632214735-02632200370

 

 تعمیر ماشین لباش شویی سامسونگ در کرج

لطفاً برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود به مجموعه آقازادهسرویس نمایندگی سامسونگ در کرج مراجعه  کنید. تا کارشناسان ما  بهترین راهنمایی را برای تعمیر ماشین لباسشویی شما ارائه دهند. همچنین شما می توانید با استفاده از شماره تلفن یا وب سایت رسمی سامسونگ با مجموعه ما  تماس بگیرید.02632215719 - 02632214735 - 02632200370

ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

برای رفع ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ، ابتدا کد خطا را بررسی کنید و سپس با توجه به آن، اقدام به رفع مشکل کنید. در زیر چند مثال از ارورهای ماشین لباسشویی سامسونگ و راه حل های آنها آمده است:

 

ارور OE:

 برای رفع مشکل، لوله خروجی آب را بررسی کنید و در صورت نیاز به پمپ خروجی آب را تعویض کنید.

ارور dE:

 این ارور بیانگر این است که درب ماشین لباسشویی باز است یا قفل درب ناموفق بوده است. برای رفع مشکل، درب را به درستی ببندید و قفل درب را بررسی کنید.

ارورهای UE، E4، UB:

این اروربیانگر عدم تعادل و زن ماشین لباس شویی است.وزن آن را مجدداً توزیع کنید. شستن وسایلی مانند پتو، بالش یا حوله بزرگ می تواند باعث تغییر وزن در چرخه چرخش شود.

ارور های LE، LE1، E9، 11E، LC، LC1:

ناشی ازنشت آب وجود هرگونه نشتی را بررسی کنید. عملکرد موتور تخلیه را بررسی کنید. اگر به طور معمول کار نمی کند، تعویض کنید.

مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

برخی از مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ عبارتند از:

  • عدم روشن شدن دستگاه
  • عدم گردش آب و دوران بالای صفحه نمایش
  • خطای دور موتور(UE، DC، DE، 3E، 4E و غیره)
  • صدای بلند و ناشی از لرزش قسمت های مختلف دستگاه
  • عدم دسترسی صحیح لباس ها یا خروج آب به شکل نامناسب
  • درصد از لکه های پایدار روی لباس ها
  • اشکال در عملکرد درب ماشین لباسشویی
  • گم شدن لباس ها درون ماشین لباسشویی
  • عدم عملکرد دریچه آب یا صفحه نمایشگر
  • اشکال در مصرف انرژی و آب.

ممکن است برخی از این مشکلات به دلیل عدم نگهداری و تعمیر ماشین لباسشویی باشند. بهتر است برای این مشکلات، دستگاه را مرتباً تعمیر وسرویس  کنید.

 

 تعمیر ماشین لباش شویی ال جی در کرج

برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، می‌توانید ابتدا نگاهی به دفترچه راهنمای  دستگاه داشته باشید و راهنمایی‌های آن را بررسی کنید. همچنین، می‌توانید با مراجعه به سایت آقازده سرویس ، اطلاعات بیشتر درباره تعمیر دستگاه‌ خود مطلع شوید.

اگر با تعمیر دستگاه توسط خودتان آشنا هستید، می‌توانید با توجه به انواع مشکلات و خرابی‌هایی که دارید، قطعات مورد نیاز را تهیه و به تعمیر آن بپردازید. اما بهتر است از کمک تعمیر کاران مجرب  اقازاده سرویس استفاده کنید. برای این منظور، می‌توان با ما تماس  گرفت و کارشناسان ما برای تعمیر دستگاه خود راهنمایی  بگیر و تعمیر کاران متخصص ما استفاده کنید .

 

ارور های ماشین لباسشویی  ال جی در کرج

  • FE  :خطای سرریز آب.

  • OE :به آرامی تخلیه می شود.

  • IE  :منبع آب ورودی.

  • UE یا UB - بار نامتعادل.

  • CL : قفل ایمنی کودک.

  • LE  :موتور درایو قفل شده.

  • tCL :چرخه تمیز کردن وان.

  • dE  :درب باز است.

مشکلات ماشین لباسشویی ال جی در کرج

ممکن است مشکلات ماشین لباسشویی ال جی عبارت باشند از:

  • عملکرد نامناسب دستگاه
  • عدم بالا بردن آب
  • عدم خشک شدن لباس‌ها
  • صداهای غیرطبیعی در هنگام کارکرد
  • نشتی آب
  • نمایشگر خراب یا عدم عملکرد دیگر اجزای داخلی ماشین لباسشویی.

بسته به نوع مشکل، راه حل‌های متفاوت وجود دارد که می‌تواند شامل خودتعمیری یا تعمیر توسط کارشناس مجرب باشد.

 

تعمیر ماشین لباش شویی دوو در کرج

اگر به تعمیر سریع، مؤثر و راحت ماشین لباسشویی دوو نیاز دارید، دیگر دنبال آن نباشید . تعمیر کاران  مجرب ما می توانند در عرض چند ساعت (بسته به زمان دقیق تماس شما) در کنارشما باشند تا تعمیر لوازم خانگی دوو را انجام دهند و ماشین لباسشویی شما را دوباره تعمیر کنند.

همه تعمیر کاران  ما بیش از ده سال تجربه در تعمیر لوازم خانگی دارند، بنابراین دقیقاً می دانید که چه کاری انجام می دهند. آن ها می توانند تعمیر ماشین لباسشویی دوو شما را با سرعتی انجام دهند که به هیچ وجه مهارت و دقت را به خطر نمی اندازد. ماشین لباسشویی شما به حالت اول خود باز می گردد  و خوشبختانه توده لباسشویی شما کم می شود در کمترین زمان ممکن

ارور های ماشین لباسشویی دوو در کرج

کدهای خطای ماشین لباسشویی دوو عبارتند از:

 E2: این یک خطای پر شدن بیش از حد است که احتمالاً ناشی از معیوب بودن شیر ورودی، پمپ تخلیه یا سوئیچ فشار سنسور سطح است.

E5: خطای ولتاژ بالا نشان دهنده مشکلات احتمالی خرابی PCB است که باعث ایجاد صداهای بلند می شود.

E6: این کد خطا به خرابی موتور یا PCB اشاره دارد.

E7: ماشین لباسشویی شما این کد را زمانی نمایش می دهد که درام در خلاف جهتی که باید می چرخد. ممکن است مشکل از سنسور هال باشد.

E8:خطای E8 ماشین لباسشویی dc دوو نشان می دهد که خطای موتور محرک اصلی شناسایی شده است. اتصال موتور، بلوک موتور و خود موتور نیاز به بازرسی دارند.

E9: خطای سنسور فشار باعث نمایش این کد می شود. سیم کشی به سوئیچ فشار یا سنسور سطح ممکن است در اینجا مقصر باشد.

OE: کد خطای ماشین لباسشویی دوو OE به این معنی است که آب از دستگاه شما خارج نمی شود. این می تواند ناشی از معیوب بودن پمپ تخلیه، سیم کشی معیوب، خرابی سنسور سطح آب یا اتصالات به شیر آب و PCB باشد.

UE: هنگامی که بار شستشو به عنوان نامتعادل تشخیص داده شد، این کد خطا نشان داده می شود و باعث می شود ماشین لباسشویی شما نمی تواند بچرخد.

 

مشکلات ماشین لباسشویی دوو در کرج

 

1. تخلیه نکردن آب ماشین لباسشویی .

2. بازنشدن درب ماشین لباسشویی.

3. ماشین لباسشویی برق را قطع می کند.

4. ماشین لباسشویی دوو نشتی آب دارد.

5. ماشین لباسشویی دوو به شدت لرزش دارد.

6. آب در لباسشوی دوو خیلی داغ می شود.

7. درب ماشین لباسشویی دوو باز نمی شود.

 

تعمیر ماشین لباش شویی بوش  در کرج

ماشین لباسی بوش مانند هردستگاه دیگری ممکن است با مشکلات احتمالی شود. از مشکلات رایج می‌توان شامل برخی عدم چرخش دستگیره درب، عیب در پمپ آب، عدم پر شدن یا خالی شدن ماشین، عدم چرخش در برنامه‌های مختلف و غیره باشد. برای حل مشکلات ماشین لباسشویی بوش، می‌توانید از دفترچه راهنمای دستگاه استفاده کرده و در صورت نیاز با تعمیرکارهای متخصص آقازاده سرویس تماس بگیرید.

ارور های ماشین لباسشویی بوش در کرج

بسیاری از مشتریان ما با مشاهده کد خطا در ماشین لباسشویی خود با ما تماس می گیرند و از آنها راهنمایی می خواهند، بنابراین فکر کردیم لیستی از همه کدهای خطا برای ماشین لباسشویی های بوش، نف و زیمنس با یک نمایشگر دیجیتال.

 

01 یا E17 - خطای سطح آب

ما به شما پیشنهاد می کنیم بررسی کنید که منبع آب ماشین لباسشویی شما روشن است. همچنین، اگر می توانید، بررسی کنید که شیلنگ های پشت دستگاه شما مسدود یا کج نشده باشند.

02 یا F02 - خطای بخاری

ایرادی در المنت گرمایشی ماشین لباسشویی شما وجود دارد که ممکن است از گرم شدن آن جلوگیری کند.

08، 16، 34 - خطای قفل درب

ماشین لباسشویی ثبت نکرده است که درب به درستی بسته شده است. بررسی کنید ببینید بسته می شود یا خیر. اگر نه، بررسی کنید که آیا گیره یا چفت آسیب دیده است.

F03 و F18 - خطای تخلیه

دستگاه نمی تواند آب را به درستی تخلیه کند. این می تواند ناشی از انسداد یا خرابی پمپ باشد.

 

مشکلات ماشین لباسشویی بوش در کرج

1.خرابی دریچه ورودی ماشین لباسشویی بوش

2.شیلنگ ماشین لباسشویی بوش مشکل دارد

3.خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی بوش

4.کثیفی در فیلترهای ورودی ماشین لباسشویی بوش

تعمیر ماشین لباش شویی اسنو ا  در کرج

ذکر این نکته ضروری است که عیب یابی و رفع ایراد نیاز به تخصص و رعایت نکات ایمنی دارد و باید توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. همه ماشین های لباسشویی دارای ایراداتی هستند. گاهی اوقات می توانیم به راحتی آن ها را تعمیر کنیم و گاهی به یک تکنسین برای تعمیر ماشین لباسشویی نیاز داریم. ماشین لباسشویی اسنووا یک دستگاه پیچیده است. برای اینکه دستگاه شما بهتر کار کند لازم است برای تعمیر و سرویس به یک مرکز مجاز مراجعه کنید با بیشتر به شما کنند  و دستگاه شما را در اسرع وقت تعمیر یا سرویس کنند.

مجموعه  آقازاده سرویس  یک مرکز مجاز با هدف ارائه خدمات سریع به مشتریان و متخصصین کرج در تمامی نقاط کرج می باشد..02632215719-02632214735-02632200370

ارور های ماشین لباسشویی اسنوا در کرج

رایج ترین خطاها در ماشین لباسشویی اسنووا عبارتند از:

1-خطای IE:در صورت بروز مشکل در جریان آب ورودی این ارور نمایش داده می شود. در صورت بروز این خطا، باید قطعات آسیب دیده مربوط به آب ورودی را تعمیر یا تعویض کنید.

2-خطای OE :در صورت بروز مشکل در تخلیه آب دستگاه، این کد ظاهر می شود.

3-خطای UE:اگر عملیات بارگیری لباس ها در ماشین لباسشویی بیش از ظرفیت باشد یا اگر لباس ها در یک طرف درام در هم پیچیده باشند.

4-خطای LE:اگر درب دستگاه باز یا بسته نشود، این کد خطا به ما هشدار می دهد.

5-خطای E2:این خطا در صورت نشت آب از ماشین لباسشویی و سرریز شدن آن قابل مشاهده است.

6-خطای E4:این خطا مربوط به وجود نشت آب از درام شستشو یا لوله تخلیه آب است. برای بررسی آن، به دنبال پارگی یا ترک در شیلنگ یا لوله تخلیه باشید و در صورت لزوم آن را تعویض کنید.

 

مشکلات ماشین لباسشویی اسنوا در کرج

1.تخلیه نشدن کامل آب در ماشین لباسشویی

2.ثابت ماندن ماشین لباسشویی اسنوا پس  از آب گیری

3.باز نشدن درب لباسشویی  پس از شستشو

 

تعمیر فوری ماشین لبسشویی در تمام مناطق کرج

  • تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس

  • تعمیر ماشین لباسشویی در عظیمیه

  • تعمیر ماشین لباسشویی در مارلیک 

  • تعمیر ماشین لباسشویی در گوهردشت

  • تعمیر ماشین لباسشویی در جهانشهر

  • تعمیر ماشین لباسشویی در دهقان ویلا

  • تعمیر ماشین لباسشویی در آزادگان

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در کرج 

برای شروع لازم است عوامل تعیین کننده در هزینه تعمیر ماشین لباسشویی را بشناسید تا اگر هنگام تعمیر ماشین لباسشویی با قیمت های متفاوتی مواجه شدید دلیل آن را متوجه شوید. برخی از عواملی که می تواند در قیمت تعمیر ماشین لباسشویی تأثیر بگذارد در زیر ذکر شده است:

 

  • ماهیت قطعات شکسته ماشین لباسشویی و استفاده از قطعاتاصلی یا غیر اصل برای دستگاه .
  • ماشین لباسشویی دارای گارانتی تعمیرات دستگاه می باشد.
  • کیفیت خدمات تعمیرکار ماشین لباسشویی
  • مدل و مارک ماشین لباسشویی مورد نظر

کلام آخر

کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی ما سرویس و تعمیرات  کلیه لوازم خانگی اصلی مانند: ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، ،جارو برقی ، ماکروفر و...را انجام می دهند. هنگامی که لوازم خانگی خراب می شوند یا شروع به خرابی می کنند، چیزی به نام زمان مناسب وجود ندارد. ما درمجموعه آقازاده سرویس استرس و زمان تعمیر وحل و فصل وضعیت را درک می کنیم، به همین دلیل در هر نقطه کرج که باشید با تماس با ما در سریع ترین زمان ممکن ، از زمانی که تماس خود را برقرار می کنید، تا لحظه ای که تعمیرکاران ما برای تعمیر می آیند تعمیر کاران ما مشکل را پیدا و برطرف  می کنند و خانه یا محل کار شما را ترک می کنند در کمترین زمان ممکن انجام می شود. برای تمام مشکلات لوازم خانگی شما،  آقازاده سرویس در خدمت شما است.

 شماره  های تماس  :

02632215719

02632214735

02632200370

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر