تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ  در کرج
تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در کرج مشکلات رایج یخچال های سامسونگ ارور های یخچال سامسونگ در کرج تعمیرات یخچال های سامسونگ آقازاده سرویس

تاریخ انتشار : 1401/11/18/ نمایش : 204 / نظرات : 0

تعمیر یخچال فیریز و ساید بای ساید سامسونگ  در کرج : یخچال سامسونگ مانند تمامی محصولات این برند در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد. وقتی صحبت از خرید یخچال می شود، یکی از اولین تصمیماتی که اکثر مردم می گیرند یخچال سامسونگ است که اتفاقا در مدل های مختلفی ساخته می شود. به همین دلیل است که تعمیر یخچال سامسونگ می تواند دغدغه مردم باشد.

تعمیر یخچال فیریز و ساید بای ساید سامسونگ  در کرج 

آقازاده سرويس به عنوان نمايندگي تعمير يخچال سامسونگ مايل به ارائه خدمات تعمیر یخچال سامسونگ با قطعات فابریک در محل می باشد. کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در این مجموعه توسط تکنسین های مجرب و با 3 ماه گارانتی معتبر ارائه می شود.

صرفه جویی در هزینه و رهایی از مشکلاتی مانند جابجایی و حمل و نقل یکی از مهمترین مزایای استفاده از خدمات ما است.

کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ پس از بررسی یخچال و رفع ایرادات مشکل را حل می کنند. یخچال یخ تولید نمی کند، نشتی دارد، خنک نمی شود، موتورش خیلی داغ می شود، زیاد کف می کند، صدای زیادی تولید می کند، روشن نمی شود و ... همه اینها شایع ترین مشکلات برای یخچال های سامسونگ و مزاحمت ها برای کاربران ایجاد می شود.

تعمیر انواع  یخچال سامسونگ در کرج 

همه ما می دانیم که یخچال و فریزر در انواع و مدل های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. یخچال های سامسونگ نیز به 5 دسته تقسیم می شوند و انواع یخچال های سامسونگ با استفاده از تکنولوژی روز تعمیر می شوند.

1. تعمیر یخچال درب فرانسوی سامسونگ در کرج 

یخچال فرنچ درب یکی از انواع یخچال های سامسونگ است که سه یا چهار در بوده و با طرح های بسیار زیبایی طراحی شده اند. این یخچال ها دارای عرض بسیار زیاد و بسیار جادار هستند و برای آشپزخانه های بزرگ بسیار کاربردی هستند. استفاده با راندمان بالا از این یخچال ها نیز یکی از ویژگی های خوب آن ها می باشد و جابجایی و تعمیر یخچال های سامسونگ سخت می باشد، بنابراین می توانید با کارشناسان فنی روز تماس گرفته و از سایت تعمیر یخچال سامسونگ درخواست نمایید.

2.تعمیر ساید بای ساید یخچال سامسونگ درکرج 

محبوب ترین نوع یخچال در ایران ساید بای ساید است که طرفداران زیادی دارد و یخچال ساید بای ساید سامسونگ از پرفروش ترین انواع یخچال در ایران می باشد. این یخچال ها معمولا 90 سانتی متر عرض دارند و در قسمت های خاصی از آشپزخانه قرار می گیرند. از دیگر ویژگی های این یخچال ها می توان به سیستم خنک کننده دوگانه، جریان هوای بهینه و محفظه ها و دسته بندی های مختلف اشاره کرد.تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ برای اکثر تعمیرکاران سخت است و باید به افراد متخصص سپرده شود.

3.تعمیر یخچال  فریزر سامسونگ در کرج 

اگر آشپزخانه شما کوچک است و به دنبال یخچال فشرده تری هستید، این نوع یخچال سامسونگ انتخاب مناسبی برای شماست. این یخچال ها عرض کمتری دارند و در عین حال بسیار راحت و به صرفه هستند.تعمیر یخچال های سامسونگ در این مدل یکی از آسان ترین تعمیرات مکانیکی به حساب می آید.

4.تعمیر یخچال تک درب سامسونگ در کرج 

از کوچکترین انواع یخچال که معمولا در آشپزخانه های کوچک استفاده می شود می توان به یخچال های یک در اشاره کرد که تنها یک محفظه دارند و نسبت به یخچال های جانبی بسیار کوچکتر هستند. عرض این یخچال ها معمولا تا 60 سانتی متر است. ویژگی های اصلی این یخچال ها عبارتند از: بدون برفک، آبسردکن، یخ ساز و قیمت مناسب و به صرفه تر از سایر یخچال ها.

5.تعمیر یخچال دوقلو سامسونگ در کرج 

یخچال دوقلو سامسونگ که یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل های این برند می باشد. به طور کلی، خرابی در لوازم خانگی کاملا طبیعی است. به خصوص اگر چندین سال از خرید آن گذشته باشد. بسته به نوع و میزان استفاده، ممکن است برای مثال بعد از 5 تا 10 سال در یخچال های دوبل سامسونگ مشکلاتی ایجاد شود. اما مهم این است که مشکل قابل حل باشد.

این مدل یخچال دارای مصرف انرژی بسیار پایین با رتبه A+++ بوده و جزو یخچال های تمام اتوماتیک می باشد. نکته جالب دیگر در مورد این یخچال استفاده از هوش مصنوعی در سیستم آن است. در واقع این یخچال سامسونگ به کمک هوش مصنوعی می تواند علایق و رژیم غذایی افراد را تشخیص دهد. بنابراین به جرات می توان گفت که از به روزترین تکنولوژی موجود در آن استفاده شده است. با توجه به تمامی این موارد بسیار مهم است که تعمیر یخچال دوبل سامسونگ تنها در دستان متخصص و با دانش تعمیرکار مجرب انجام شود.

ارورهای یخچال های سامسونگ در کرج

برای سهولت دسترسی کاربران، جدول زیر خطاهای یخچال سامسونگ را به همراه علت احتمالی هر کد خطا گردآوری می کند. اگر دانش فنی کافی در این زمینه ندارید، حتما با تعمیرکار یخچال تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کند.

1.ارور یخچال سامسونگ 1E یا SE

قطع برق می تواند باعث شود که یخچال فریزر سامسونگ خطاهای 1E یا SE را نمایش دهد. برای رفع این خطا مراحل زیر را انجام دهید:

دکمه های ذخیره انرژی و نور پس زمینه را به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا خطا برطرف شود

یا دکمه های یخچال و فریزر را همزمان به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا کنترل پنل ریست شود.

2.ارور یخچال سامسونگ 4E

این کد خطا نشان می دهد که سنسور یخ زدایی فریزر آسیب دیده است. اگر چنین است، باید آن را جایگزین کنید. گاهی اوقات این کد خطا می تواند ناشی از شل بودن سیم باشد. سیم ها را چک کنید و مطمئن شوید که سالم هستند.

3.کد خطای یخچال سامسونگ 6E

این مربوط به سنسور دمای محیط است که ممکن است پس از قطع برق رخ دهد. برای رفع مشکل، موارد زیر را انجام دهید:

همزمان دکمه های Power Freeze و Power Cool را فشار داده و به مدت 15-20 ثانیه نگه دارید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، با یک تکنسین تماس بگیرید.

4.یخچال فریزر سامسونگ ارور 8E

این خطا به دلیل معیوب بودن سنسور دستگاه یخ رخ می دهد. این معمولاً به این معنی است که سنسور معیوب است یا کار نمی کند.

سیم کشی و خود سنسور را بررسی کنید ممکن است نیاز به تعویض تمام یا بخشی از این قطعه باشد.همچنین بررسی کنید که سیستم یخ ساز غیرفعال نباشد.

مشکلات رایج  یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ در کرج 

اگر نیاز به تعمیر یخچال یا فریزر خود دارید، توصیه می شود با تعمیرگاه حرفه ای لوازم خانگی تماس بگیرید. تکنسین مشکل را تشخیص داده و آن را برای شما تعمیر می کند. برخی از مشکلات رایج در یخچال و فریزر عبارتند از:

خنک نشدن:

 این ممکن است به دلیل معیوب بودن کمپرسور، گرفتگی کندانسور یا سطح پایین مبرد باشد.

نشتی آب:

 این می تواند به دلیل گرفتگی مجرای یخ زدایی، خرابی دریچه ورودی آب، یا خرابی یخ ساز باشد.

صداهای عجیب:

 این می تواند به دلیل مشکل در فن اواپراتور، فن کندانسور یا کمپرسور باشد.

مهم است که به سرعت به مشکل رسیدگی شود، زیرا یخچال یا فریزر آسیب دیده می تواند باعث فاسد شدن غذا، هدر رفتن انرژی و حتی خطر آتش سوزی شود.

هزینه تعمیر یخچال فریز و ساید بای ساید  سامسونگ در گرج 

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ بسته به عوامل مختلفی از جمله نوع تعمیر مورد نیاز، مدل یخچال و محل سرویس تعمیر متفاوت خواهد بود. برخی از تعمیرات متداول یخچال های سامسونگ می تواند از بسته به کار و قطعه ای استفاده شده کمترین یا بیشترین هزینه متقیرباشد. بهتر است با یک تعمیرکار حرفه ای مشورت کنید شما می توانید با آقازاده سرویس تماس بگیرید تا قیمت دقیق تری از وضعیت خاص  دستگاه خود دریافت کنید.

کلام آخر 

تعمیر یخچال سامسونگ توسط تکنسین حرفه ای  آقازاده سرویس، تماس با پشتیبانی مشتریان سامسونگ برای خدمات تعمیر قابل انجام است. اگر ترجیح می دهید خودتان این کار را انجام دهید، ما توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید.مجموعه آقازاده سرویس می توانیدبا راهنمای عیب یابی و استفاده  قطعات اصلی برای یخچال شما . آقازاده سرویس  برای اطمینان از بهترین نتایج و جلوگیری از هرگونه نقص احتمالی یا مشکلات ایمنی، از قطعات اصلی سامسونگ برای تعمیر استفاده  می کند.

برای در خواست تعمیرات  انواع لوازم خانگی و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید .

شماره تماس :

02632215719

02632214735

02632200370

02632200230

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر