دفترچه راهنمای لباسشویی کندی(candy)
برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی برای شستشوی بهینه لباس ها در این دستگاه تعبیه شده اند.

تاریخ انتشار : 1400/11/11/ نمایش : 1378 / نظرات : 0

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات کندی

سه ماه ضمانت تعمیر

تامین کلیه قطعات محصولات برودتی – یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید – فریزر

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات کندی و تامین قطعات با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – عظیمیه - گوهردشت - مهرشهر - باغستان  – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس : 

02632215718-19

02632214735-36

02632200230

02632200370

جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل :

09125667723

تعمیر یخچال کندی در کرج - تعمیر یخچال کندی در فردیس - تعمیر یخچال کندی در مهرشهر - تعمیر یخچال کندی در محمدشهر - تعمیر یخچال کندی در گوهردشت - تعمیر یخچال کندی در ملارد تعمیر لوازم خانگی کندی در کرج - تعمیر یخچال کندی درکیانمهر - تعمیر یخچال کندی در کمالشهر - تعمیر یخچال کندی در حصارک - تعمیر یخچال کندی در گلشهر - تعمیر یخچال کندی در شاهین ویلا - تعمیر یخچال کندی در دهقان ویلا - تعمیر یخچال کندی در جهانشهر - تعمیر یخچال کندی در آزادگان - تعمیر یخچال کندی در عظیمیه - تعمیر یخچال کندی در صفادشت - تعمیر یخچال کندی در ماهدشت - تعمیر یخچال کندی در مشکین دشت - تعمیر یخچال کندی در مارلیک - تعمیر یخچال کندی در کلاک - تعمیر یخچال کندی در شهرک خاتم - تعمیر یخچال کندی در گرمدره - تعمیر یخچال کندی در جهان نما - تعمیر یخچال کندی در خلج آباد - تعمیر یخچال کندی در مصباح - تعمیر یخچال کندی در مهرویلا - تعمیر یخچال کندی در باغستان - تعمیر یخچال کندی در سرآسیاب - تعمیر یخچال کندی در شهرک بنفشه - تعمیر یخچال کندی در حسین آباد راه آهن - تعمیر یخچال کندی در سرحدآباد - تعمیر یخچال کندی در آق تپه - تعمیر یخچال کندی در اندیشه - تعمیر یخچال کندی در شهریار - تعمیر یخچال کندی در استاندارد - تعمیر یخچال کندی در رزکان - تعمیر یخچال کندی در واریان شهر - تعمیر یخچال کندی در شهرک بعثت - تعمیر یخچال کندی در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر یخچال کندی در شیخ آباد - تعمیر یخچال کندی در شهرک نهال و بذر - تعمیر یخچال کندی در دولت آباد - تعمیر یخچال کندی در آسیاب برجی - تعمیر یخچال کندی در میدان فهمیده - تعمیر یخچال کندی در کوی کارمندان - تعمیر یخچال کندی در اسلام آباد - تعمیر یخچال کندی در شهرک یاس - تعمیر یخچال کندی در میانجاده - تعمیر یخچال کندی در حیدرآباد - تعمیر یخچال کندی در بلوار حدادی - تعمیر یخچال کندی در ساسانی - تعمیر یخچال کندی در شهرک ابریشم - تعمیر یخچال کندی در گلدشت - تعمیر یخچال کندی در پیشاهنگی

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی برای شستشوی بهینه لباس ها در این دستگاه تعبیه شده اند. برای استفاده بهینه از قابلیت های این دستگاه ابتدا می بایست با معنی کلمات و اصلاحات روی ماشین لباسشویی کندی آشنا شده و در مرحله بعد طرز استفاده از این برنامه ها را بدانید. کاربران ماشین لباسشویی کندی در این مقاله با ما همراه باشند تا اطلاعات ارزنده ای را در اختیار آنها قرار دهیم. در این مقاله به ارائه راهنمای کامل علامت های روی ماشین لباسشویی کندی می پردازیم. معنی اصطلاحات روی ماشین لباسشویی کندی را در ادامه با ما در آقازاده سرویس دنبال کنید.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی کندی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی کندی به شرح زیر می باشد: door security (قفل درب)

door handle (دستگیره درب)

reset (ریست) شروع دوباره / تنظیمات پیش فرض

delay timer (دیلی تایمر) تاخیر در شستشو

start/pause (استارت / پاوز) شروع / توقف

temp (تمپ)

دما rinse (راینز)

آبکشی spin (سرعت چرخش لباسشویی)

spin speed light (نشانگر سرعت چرخش لباسشویی)

wash stage (چراغ وضعیت لباسشویی)

buttons indicator light (دکمه شاخص هشدار)

display (دیسپلی) صفحه نمایش

sensitive care (برنامه شستشوی مراقبت از لباس ها)

child lock (چایلد لاک) قفل کودک

power (پاور) روشن و خاموش

mix (برنامه شستشوی لباس ها با جنس و رنگ ترکیبی)

hand wash (شستشوی دستی)

daily wash (شستشوی روزانه)

sport (شستشوی لباس های ورزشی)

wool (وول) شستشوی لباس های پشمی

delicate (دلیکیت) لباس های ظریف

rinse/spin (راینز / اسپین) تخلیه و آبکشی

cotton (کاتان) کتان

تعمیر ساید کندی در کرج - تعمیر ساید کندی در فردیس - تعمیر ساید کندی در مهرشهر - تعمیر ساید کندی در محمدشهر - تعمیر ساید کندی در گوهردشت - تعمیر ساید کندی در ملارد تعمیر لوازم خانگی کندی در کرج - تعمیر ساید کندی درکیانمهر - تعمیر ساید کندی در کمالشهر - تعمیر ساید کندی در حصارک - تعمیر ساید کندی در گلشهر - تعمیر ساید کندی در شاهین ویلا - تعمیر ساید کندی در دهقان ویلا - تعمیر ساید کندی در جهانشهر - تعمیر ساید کندی در آزادگان - تعمیر ساید کندی در عظیمیه - تعمیر ساید کندی در صفادشت - تعمیر ساید کندی در ماهدشت - تعمیر ساید کندی در مشکین دشت - تعمیر ساید کندی در مارلیک - تعمیر ساید کندی در کلاک - تعمیر ساید کندی در شهرک خاتم - تعمیر ساید کندی در گرمدره - تعمیر ساید کندی در جهان نما - تعمیر ساید کندی در خلج آباد - تعمیر ساید کندی در مصباح - تعمیر ساید کندی در مهرویلا - تعمیر ساید کندی در باغستان - تعمیر ساید کندی در سرآسیاب - تعمیر ساید کندی در شهرک بنفشه - تعمیر ساید کندی در حسین آباد راه آهن - تعمیر ساید کندی در سرحدآباد - تعمیر ساید کندی در آق تپه - تعمیر ساید کندی در اندیشه - تعمیر ساید کندی در شهریار - تعمیر ساید کندی در استاندارد - تعمیر ساید کندی در رزکان - تعمیر ساید کندی در واریان شهر - تعمیر ساید کندی در شهرک بعثت - تعمیر ساید کندی در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر ساید کندی در شیخ آباد - تعمیر ساید کندی در شهرک نهال و بذر - تعمیر ساید کندی در دولت آباد - تعمیر ساید کندی در آسیاب برجی - تعمیر ساید کندی در میدان فهمیده - تعمیر ساید کندی در کوی کارمندان - تعمیر ساید کندی در اسلام آباد - تعمیر ساید کندی در شهرک یاس - تعمیر ساید کندی در میانجاده - تعمیر ساید کندی در حیدرآباد - تعمیر ساید کندی در بلوار حدادی - تعمیر ساید کندی در ساسانی - تعمیر ساید کندی در شهرک ابریشم - تعمیر ساید کندی در گلدشت - تعمیر ساید کندی در پیشاهنگی

کاربران باید توجه داشته باشند که علامت های روی ماشین لباسشویی کندی در مدل های مختلف آن می تواند متغیر باشد.

 معنی دکمه های روی ماشین لباسشویی کندی از قرار زیر می باشند:

دکمه delay timer ( تاخیر در شستشو) در لباسشویی کندی شرح دکمه delay timer ( تاخیر در شستشو) در لباسشویی کندی به قرار زیر است: از این دکمه می توانید برای ایجاد تاخیر در شروع برنامه شستشو انتخاب شده در ماشین لباسشویی کندی استفاده کنید. با این دکمه می توانید تاخیر 1 تا 24 ساعته در برنامه شستشو ایجاد کنید.

دکمه spin (سرعت چرخش لباسشویی) در لباسشویی کندی شرح دکمه spin (سرعت چرخش لباسشویی) در لباسشویی کندی به قرار زیر است: دکمه اسپین نشان دهنده سرعت چرخش دیگ ماشین لباسشویی کندی است. دستگیره انتخاب برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی شرح دستگیره انتخاب برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی به قرار زیر می باشد: این ولوم ابزاری برای انتخاب برنامه شستشو مورد نظر در ماشین لباسشویی کندی است. با چرخاندن این ولوم در جهت عقربه های ساعت می توانید از میان برنامه های مختلف در ماشین لباسشویی کندی یکی را برگزینید.

چراغ door security (قفل درب) در لباسشویی کندی معنی door security (قفل درب) در لباسشویی کندی به شرح زیر است: این چراغ هشداری برای قفل بودن و یا نبودن درب ماشین لباسشویی کندی است.

تعمیر لباسشویی کندی در کرج - تعمیر لباسشویی کندی در فردیس - تعمیر لباسشویی کندی در مهرشهر - تعمیر لباسشویی کندی در محمدشهر - تعمیر لباسشویی کندی در گوهردشت - تعمیر لباسشویی کندی در ملارد تعمیر لوازم خانگی کندی در کرج - تعمیر لباسشویی کندی درکیانمهر - تعمیر لباسشویی کندی در کمالشهر - تعمیر لباسشویی کندی در حصارک - تعمیر لباسشویی کندی در گلشهر - تعمیر لباسشویی کندی در شاهین ویلا - تعمیر لباسشویی کندی در دهقان ویلا - تعمیر لباسشویی کندی در جهانشهر - تعمیر لباسشویی کندی در آزادگان - تعمیر لباسشویی کندی در عظیمیه - تعمیر لباسشویی کندی در صفادشت - تعمیر لباسشویی کندی در ماهدشت - تعمیر لباسشویی کندی در مشکین دشت - تعمیر لباسشویی کندی در مارلیک - تعمیر لباسشویی کندی در کلاک - تعمیر لباسشویی کندی در شهرک خاتم - تعمیر لباسشویی کندی در گرمدره - تعمیر لباسشویی کندی در جهان نما - تعمیر لباسشویی کندی در خلج آباد - تعمیر لباسشویی کندی در مصباح - تعمیر لباسشویی کندی در مهرویلا - تعمیر لباسشویی کندی در باغستان - تعمیر لباسشویی کندی در سرآسیاب - تعمیر لباسشویی کندی در شهرک بنفشه - تعمیر لباسشویی کندی در حسین آباد راه آهن - تعمیر لباسشویی کندی در سرحدآباد - تعمیر لباسشویی کندی در آق تپه - تعمیر لباسشویی کندی در اندیشه - تعمیر لباسشویی کندی در شهریار - تعمیر لباسشویی کندی در استاندارد - تعمیر لباسشویی کندی در رزکان - تعمیر لباسشویی کندی در واریان شهر - تعمیر لباسشویی کندی در شهرک بعثت - تعمیر لباسشویی کندی در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر لباسشویی کندی در شیخ آباد - تعمیر لباسشویی کندی در شهرک نهال و بذر - تعمیر لباسشویی کندی در دولت آباد - تعمیر لباسشویی کندی در آسیاب برجی - تعمیر لباسشویی کندی در میدان فهمیده - تعمیر لباسشویی کندی در کوی کارمندان - تعمیر لباسشویی کندی در اسلام آباد - تعمیر لباسشویی کندی در شهرک یاس - تعمیر لباسشویی کندی در میانجاده - تعمیر لباسشویی کندی در حیدرآباد - تعمیر لباسشویی کندی در بلوار حدادی - تعمیر لباسشویی کندی در ساسانی - تعمیر لباسشویی کندی در شهرک ابریشم - تعمیر لباسشویی کندی در گلدشت - تعمیر لباسشویی کندی در پیشاهنگی

معرفی انواع برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی معرفی انواع برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی کندی به شرح زیر است:

معرفی برنامه cotton (شستشوی لباس های نخی) از برنامه های شستشوی لباسشویی کندی برنامه cotton در لباسشویی کندی: برای شستشوی لباس های نخی و پنبه ای در لباسشویی کندی مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت این دست از لباس ها را حفظ می نماید.

معرفی برنامه mix (برنامه شستشوی لباس ها با جنس و رنگ ترکیبی) از برنامه های شستشوی لباسشویی کندی برنامه mix (برنامه شستشوی لباس ها با جنس و رنگ ترکیبی) در لباسشویی کندی: این برنامه برای شستشوی لباس هایی با جنس های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که لباس هایی با جنس های مختلف را در ماشین لباسشویی کندی شستشو می دهید از این برنامه کمک بگیرید.

معرفی برنامه hand wash (شستشوی دستی) از برنامه های شستشوی لباسشویی کندی برنامه hand wash (شستشوی دستی) در ماشین لباسشویی کندی: برای شستشوی لباس هایی حساس و جنس های خاص در ماشین لباسشویی کندی استفاده می شود. برخی از لباس ها در شرایط معمول ممکن است در هنگام شستشو آسیب ببینند.

معرفی برنامه daily wash (شستشوی روزانه) از برنامه های شستشوی لباسشویی کندی برنامه daily wash (شستشوی روزانه) در ماشین لباسشویی کندی: برای شستشوی لباس های معمول روزانه در ماشین لباسشویی کندی از این برنامه استفاده کنید. برای لباس های خیلی کثیف کاربرد ندارد.

معرفی برنامه synthetic (شستشوی پارچه های مصنوعی) از برنامه های شستشوی لباسشویی کندی برنامه synthetic (شستشوی پارچه های مصنوعی) در ماشین لباسشویی کندی: برای شستشوی لباس هایی با الیاف مصنوعی کاربرد دارد. برخی از لباس ها ورزشی و پیراهن و ها تیشرت های جنس پلاستیک و مصنوعی را می توانید از این برنامه استفاده کنید.

معرفی برنامه delicate (لباس های ظریف) از برنامه های شستشوی لباسشویی کندی برنامه delicate در لباسشویی کندی: برای شستشوی لباس های ظریف و حساس در ماشین لباسشویی کندی استفاده می شود. برای شستشوی لباس های زیر زنانه و مردانه و یا روتختی ها از این برنامه استفاده می شود.

معرفی برنامه sport (شستشوی لباس های ورزشی) از برنامه های شستشوی لباسشویی کندی برنامه sport (شستشوی لباس های ورزشی) در لباسشویی کندی: برای شستن لباس های ورزشی در ماشین لباسشویی کندی از این برنامه استفاده می شود.

تعمیر ظرفشویی کندی در کرج - تعمیر ظرفشویی کندی در فردیس - تعمیر ظرفشویی کندی در مهرشهر - تعمیر ظرفشویی کندی در محمدشهر - تعمیر ظرفشویی کندی در گوهردشت - تعمیر ظرفشویی کندی در ملارد تعمیر لوازم خانگی کندی در کرج - تعمیر ظرفشویی کندی درکیانمهر - تعمیر ظرفشویی کندی در کمالشهر - تعمیر ظرفشویی کندی در حصارک - تعمیر ظرفشویی کندی در گلشهر - تعمیر ظرفشویی کندی در شاهین ویلا - تعمیر ظرفشویی کندی در دهقان ویلا - تعمیر ظرفشویی کندی در جهانشهر - تعمیر ظرفشویی کندی در آزادگان - تعمیر ظرفشویی کندی در عظیمیه - تعمیر ظرفشویی کندی در صفادشت - تعمیر ظرفشویی کندی در ماهدشت - تعمیر ظرفشویی کندی در مشکین دشت - تعمیر ظرفشویی کندی در مارلیک - تعمیر ظرفشویی کندی در کلاک - تعمیر ظرفشویی کندی در شهرک خاتم - تعمیر ظرفشویی کندی در گرمدره - تعمیر ظرفشویی کندی در جهان نما - تعمیر ظرفشویی کندی در خلج آباد - تعمیر ظرفشویی کندی در مصباح - تعمیر ظرفشویی کندی در مهرویلا - تعمیر ظرفشویی کندی در باغستان - تعمیر ظرفشویی کندی در سرآسیاب - تعمیر ظرفشویی کندی در شهرک بنفشه - تعمیر ظرفشویی کندی در حسین آباد راه آهن - تعمیر ظرفشویی کندی در سرحدآباد - تعمیر ظرفشویی کندی در آق تپه - تعمیر ظرفشویی کندی در اندیشه - تعمیر ظرفشویی کندی در شهریار - تعمیر ظرفشویی کندی در استاندارد - تعمیر ظرفشویی کندی در رزکان - تعمیر ظرفشویی کندی در واریان شهر - تعمیر ظرفشویی کندی در شهرک بعثت - تعمیر ظرفشویی کندی در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر ظرفشویی کندی در شیخ آباد - تعمیر ظرفشویی کندی در شهرک نهال و بذر - تعمیر ظرفشویی کندی در دولت آباد - تعمیر ظرفشویی کندی در آسیاب برجی - تعمیر ظرفشویی کندی در میدان فهمیده - تعمیر ظرفشویی کندی در کوی کارمندان - تعمیر ظرفشویی کندی در اسلام آباد - تعمیر ظرفشویی کندی در شهرک یاس - تعمیر ظرفشویی کندی در میانجاده - تعمیر ظرفشویی کندی در حیدرآباد - تعمیر ظرفشویی کندی در بلوار حدادی - تعمیر ظرفشویی کندی در ساسانی - تعمیر ظرفشویی کندی در شهرک ابریشم - تعمیر ظرفشویی کندی در گلدشت - تعمیر ظرفشویی کندی در پیشاهنگی

معرفی برنامه rinse (آبکشی) از برنامه های شستشوی لباسشویی کندی برنامه rinse (آبکشی) در لباسشویی کندی: برای آبکشی لباس ها در انتهای برنامه های شستشو استفاده می شود. استفاده زیاد از این برنامه می تواند میزان آب مصرف شده را بالا ببرد. آقازاده سرویس نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی خدمات آقازاده سرویس تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی کندی به شرح زیر است: آقازاده سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کندی، در تعمیرات این دستگاه مزیت های زیر را برای کاربران ایجاد می نماید: تعمیر ماشین لباسشویی کندی در محل تعمیر ماشین لباسشویی کندی با قطعات فابریک تعمیرات ماشین لباسشویی کندی با ضمانت کاربران همچنین برای انجام تعمیرات لباسشویی کندی و تامین قطعات این دستگاه در صورت خرابی می توانند از خدمات آقازاده سرویس بهره ببرند.

نمایندگی خدمات کندی در کرج در فردیس – نمایندگی خدمات کندی در کرج در محمدشهر – نمایندگی خدمات کندی در ماهدشت – نمایندگی تعمیرات کندی در صفادشت – نمایندگی تعمیرات کندی در کرج در مهرشهر – نمایندگی لوازم خانگی کندی در مهرشهر در کرج – تعمیرات کندی در فردیس در مارلیک – نمایندگی رسمی خدمات کندی در کرج در ملارد – نمایندگی رسمی خدمات کندی در کرج – نمایندگی مجاز تعمیرات کندی در مارلیک در اندیشه – نمایندگی کندی در اندیشه در شهریار – نمایندگی خدمات محصولات کندی در اندیشه در شهریار – نمایندگی تعمیرات کندی در کرج در فردیس – نمایندگی رسمی تعمیرات کندی در ملارد در محمد شهر – نمایندگی تعمیرات کندی محمدشهر کرج – نمایندگی تعمیرات شرکت کندی در کرج  – تعمیرگاه مجاز کندی در کرجتعمیرگاه مجاز کندی در مهرشهر کرجتعمیرگاه مجاز لوازم خانگی کندی – تعمیرگاه مجاز کندی در استان البرز – نمایندگی تعمیرات کندی در البرز – نمایندگی کندی در استان البرز – خدمات کندی در اندیش در شهریار – تعمیرات یخچال کندی در کرجتعمیرات ساید کندی در کرجتعمیرات ساید کندی در مهرشهر – تعمیرات ساید کندی در محمدشهرتعمیرات لباسشویی کندی در کرج – نمایندگی مجاز لباسشویی کندی در مهرشهر در کرج – نمایندگی لباسشویی کندی در فردیس – تعمیرات لوازم خانگی کندی در فردیس در کرج – نمایندگی لوازم خانگی کندی در کرج در فردیس – نمایندگی کندی در عظیمیه در کرج – نمایندگی تعمیرات کندی در عظیمیه کرج – نمایندگی خدمات کندی در کرج در عظیمیهلوازم خانگی کندینمایندگی تعمیرات کندینمایندگی کندی در کرجنمایندگی کندی کرجلوازم خانگی کندی  – نمایندگی تعمیر کندی در فردیسسایت کندیتعمیر لوازم خانگی در کرجتعمیر ماشین لباسشویی در محل

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر