علت خنک نکردن کولر گازی
کولر گازی اغلب از فن برای توزیع هوای تهویه به یک فضای محصور شده مانند یک ساختمان یا یک اتاق کار برای بهبود درجه حرارت و کیفیت هوا در محیط داخلی استفاده می کنند.

تاریخ انتشار : 1400/9/23/ نمایش : 242 / نظرات : 0

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات اسنوا

سه ماه ضمانت تعمیر

تامین کلیه قطعات محصولات برودتی – یخچال – یخچال فریزر – ساید بای ساید – فریزر - لباسشویی - ظرفشویی

این مرکز نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات اسنوا و تامین قطعات با کد فعال می باشد و در مناطق کرج – فردیس – اندیشه – شهریار – مهرشهر - گوهردشت - عظیمیه - باغستان – ملارد – صفادشت – مشکین دشت و سایر مناطق استان البرز فعالیت دارد.

تلفن دفتر نمایندگی کرج و فردیس : 

02632215718-19

02632214735-36

02632200230

02632200370

جهت سفارش تعمیر در ایام تعطیل :

09125667723

تعمیر کولرگازی اسنوا در کرج - تعمیر کولرگازی اسنوا در فردیس - تعمیر کولرگازی اسنوا در مهرشهر - تعمیر کولرگازی اسنوا در محمدشهر - تعمیر کولرگازی اسنوا در گوهردشت - تعمیر کولرگازی اسنوا در ملارد تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج - تعمیر کولرگازی اسنوا درکیانمهر - تعمیر کولرگازی اسنوا در کمالشهر - تعمیر کولرگازی اسنوا در حصارک - تعمیر کولرگازی اسنوا در گلشهر - تعمیر کولرگازی اسنوا در شاهین ویلا - تعمیر کولرگازی اسنوا در دهقان ویلا - تعمیر کولرگازی اسنوا در جهانشهر - تعمیر کولرگازی اسنوا در آزادگان - تعمیر کولرگازی اسنوا در عظیمیه - تعمیر کولرگازی اسنوا در صفادشت - تعمیر کولرگازی اسنوا در ماهدشت - تعمیر کولرگازی اسنوا در مشکین دشت - تعمیر کولرگازی اسنوا در مارلیک - تعمیر کولرگازی اسنوا در کلاک - تعمیر کولرگازی اسنوا در شهرک خاتم - تعمیر کولرگازی اسنوا در گرمدره - تعمیر کولرگازی اسنوا در جهان نما - تعمیر کولرگازی اسنوا در خلج آباد - تعمیر کولرگازی اسنوا در مصباح - تعمیر کولرگازی اسنوا در مهرویلا - تعمیر کولرگازی اسنوا در باغستان - تعمیر کولرگازی اسنوا در سرآسیاب - تعمیر کولرگازی اسنوا در شهرک بنفشه - تعمیر کولرگازی اسنوا در حسین آباد راه آهن - تعمیر کولرگازی اسنوا در سرحدآباد - تعمیر کولرگازی اسنوا در آق تپه - تعمیر کولرگازی اسنوا در اندیشه - تعمیر کولرگازی اسنوا در شهریار - تعمیر کولرگازی اسنوا در استاندارد - تعمیر کولرگازی اسنوا در رزکان - تعمیر کولرگازی اسنوا در واریان شهر - تعمیر کولرگازی اسنوا در شهرک بعثت - تعمیر کولرگازی اسنوا در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر کولرگازی اسنوا در شیخ آباد - تعمیر کولرگازی اسنوا در شهرک نهال و بذر - تعمیر کولرگازی اسنوا در دولت آباد - تعمیر کولرگازی اسنوا در آسیاب برجی - تعمیر کولرگازی اسنوا در میدان فهمیده - تعمیر کولرگازی اسنوا در کوی کارمندان - تعمیر کولرگازی اسنوا در اسلام آباد - تعمیر کولرگازی اسنوا در شهرک یاس - تعمیر کولرگازی اسنوا در میانجاده - تعمیر کولرگازی اسنوا در حیدرآباد - تعمیر کولرگازی اسنوا در بلوار حدادی - تعمیر کولرگازی اسنوا در ساسانی - تعمیر کولرگازی اسنوا در شهرک ابریشم - تعمیر کولرگازی اسنوا در گلدشت - تعمیر کولرگازی اسنوا در پیشاهنگی

کولر گازی اغلب از فن برای توزیع هوای تهویه به یک فضای محصور شده مانند یک ساختمان یا یک اتاق کار برای بهبود درجه حرارت و کیفیت هوا در محیط داخلی استفاده می کنند. به طور کلی، کولر گازی موجب فراهم شدن شرایطی مانند رفع هوا گرمای، رفع رطوبت، خنک کننده بودن، تمیز کردن، تهویه یا حرکت هوا می شود با این وجود، در استفاده معمول، “کولر گازی” به سیستم هایی اطلاق می شود که هوای سرد ایجاد کنند. ممکن است دلایل متعددی در رابطه با مشکل خنک نکردن کولر گازی وجود داشته باشد که بعضی از آن ها مشکل فنی هستند و بعضی از آن ها غیر فنی هستند. در اینجا به شایع ترین دلایل خنک نکردن کولر گازی می پردازیم. فیلتر هوای آلوده اگر کولر گازی خنک نکند، ممکن است فیلتر هوای آلوده و مسدود باشد.

در چنین شرایطی، هوا نمی تواند از طریق جریان به درست حرکت کند که ظرفیت خنک کننده هوا را تا حد زیادی کاهش می دهد. فیلتر هوای کثیف جریان هوا را به درون کولر گازی کاهش می دهد و باعث مشکلات متعددی می شود:

– کولر گازی در تلاش است تا هوا را به اندازه کافی خنک نگه دارد تا خانه شما را به درجه حرارت مورد نظر برساند.

– سیم پیچ تبخیر کننده (بخشی که هوا را خنک می کند) به معنای واقعی کلمه یخ می شود و تبدیل به یک بلوک یخ می شود که هوا را مسدود می کند، به این معنا است که شما هوای خنک کمتری دریافت خواهید کرد. بنابراین فیلتر هوا را تمیز نگه دارید و اگر نیاز به تعویض دارد، آن را جایگزین کنید. کندانسور کثیف اگر دمای کولر گازی به اندازه کافی سرد نباشد، کویل کندانسور ممکن است کثیف و یا گرد و خاک بر روی آن نشسته باشد. در یک کولر گازی، کندانسور مانند یک رادیاتور است که گرما را از بین می برد (گرما را از هوا حذف می کند). کویل کندانسور باید تمیز باشد تا گرما خارج شود. همانطور که کندانسور کثیف تر می شوند، تهویه هوا کمتر کارآمد می شود، که باعث می شود کولر گازی برای خنک نگه داشتن فضا کار بیشتری انجام دهد.. اگر کویل کندانسور خیلی کثیف باشند، کولر گازی هرگز به اندازه کافی سرد نخواهد بود و قادر به خنک نگه داشتن اتاق نخواهد بود.

تعمیر کولرگازی دوو در کرج - تعمیر کولرگازی دوو در فردیس - تعمیر کولرگازی دوو در مهرشهر - تعمیر کولرگازی دوو در محمدشهر - تعمیر کولرگازی دوو در گوهردشت - تعمیر کولرگازی دوو در ملارد تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج - تعمیر کولرگازی دوو درکیانمهر - تعمیر کولرگازی دوو در کمالشهر - تعمیر کولرگازی دوو در حصارک - تعمیر کولرگازی دوو در گلشهر - تعمیر کولرگازی دوو در شاهین ویلا - تعمیر کولرگازی دوو در دهقان ویلا - تعمیر کولرگازی دوو در جهانشهر - تعمیر کولرگازی دوو در آزادگان - تعمیر کولرگازی دوو در عظیمیه - تعمیر کولرگازی دوو در صفادشت - تعمیر کولرگازی دوو در ماهدشت - تعمیر کولرگازی دوو در مشکین دشت - تعمیر کولرگازی دوو در مارلیک - تعمیر کولرگازی دوو در کلاک - تعمیر کولرگازی دوو در شهرک خاتم - تعمیر کولرگازی دوو در گرمدره - تعمیر کولرگازی دوو در جهان نما - تعمیر کولرگازی دوو در خلج آباد - تعمیر کولرگازی دوو در مصباح - تعمیر کولرگازی دوو در مهرویلا - تعمیر کولرگازی دوو در باغستان - تعمیر کولرگازی دوو در سرآسیاب - تعمیر کولرگازی دوو در شهرک بنفشه - تعمیر کولرگازی دوو در حسین آباد راه آهن - تعمیر کولرگازی دوو در سرحدآباد - تعمیر کولرگازی دوو در آق تپه - تعمیر کولرگازی دوو در اندیشه - تعمیر کولرگازی دوو در شهریار - تعمیر کولرگازی دوو در استاندارد - تعمیر کولرگازی دوو در رزکان - تعمیر کولرگازی دوو در واریان شهر - تعمیر کولرگازی دوو در شهرک بعثت - تعمیر کولرگازی دوو در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر کولرگازی دوو در شیخ آباد - تعمیر کولرگازی دوو در شهرک نهال و بذر - تعمیر کولرگازی دوو در دولت آباد - تعمیر کولرگازی دوو در آسیاب برجی - تعمیر کولرگازی دوو در میدان فهمیده - تعمیر کولرگازی دوو در کوی کارمندان - تعمیر کولرگازی دوو در اسلام آباد - تعمیر کولرگازی دوو در شهرک یاس - تعمیر کولرگازی دوو در میانجاده - تعمیر کولرگازی دوو در حیدرآباد - تعمیر کولرگازی دوو در بلوار حدادی - تعمیر کولرگازی دوو در ساسانی - تعمیر کولرگازی دوو در شهرک ابریشم - تعمیر کولرگازی دوو در گلدشت - تعمیر کولرگازی دوو در پیشاهنگی

گاز خنک کننده (مبرد) ناکافی گاز خنک کننده از طریق کویل های تبخیری عبور می کند و هوا را که بر روی آن جریان دارد را خنک می کند و در نهایت هوا را به داخل اتاق می فرستد. بنابراین هنگامی که گاز خنک کننده کم می شود، کولر گازی نمی تواند هوا را به اندازه کافی خنک کند. در این مرحله برای شارژ گاز خنک کننده با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید. کمپرسور معیوب کمپرسور قلب یک واحد کولر گازی است که مسئول خنک سازی اتاق شما را دارد. اگر کولر گازی هوا را خنک نمی کند، کمپرسور ممکن است معیوب باشد.

تعمیر اسپیلت دوو در کرج - تعمیر اسپیلت دوو در فردیس - تعمیر اسپیلت دوو در مهرشهر - تعمیر اسپیلت دوو در محمدشهر - تعمیر اسپیلت دوو در گوهردشت - تعمیر اسپیلت دوو در ملارد تعمیر لوازم خانگی دوو در کرج - تعمیر اسپیلت دوو درکیانمهر - تعمیر اسپیلت دوو در کمالشهر - تعمیر اسپیلت دوو در حصارک - تعمیر اسپیلت دوو در گلشهر - تعمیر اسپیلت دوو در شاهین ویلا - تعمیر اسپیلت دوو در دهقان ویلا - تعمیر اسپیلت دوو در جهانشهر - تعمیر اسپیلت دوو در آزادگان - تعمیر اسپیلت دوو در عظیمیه - تعمیر اسپیلت دوو در صفادشت - تعمیر اسپیلت دوو در ماهدشت - تعمیر اسپیلت دوو در مشکین دشت - تعمیر اسپیلت دوو در مارلیک - تعمیر اسپیلت دوو در کلاک - تعمیر اسپیلت دوو در شهرک خاتم - تعمیر اسپیلت دوو در گرمدره - تعمیر اسپیلت دوو در جهان نما - تعمیر اسپیلت دوو در خلج آباد - تعمیر اسپیلت دوو در مصباح - تعمیر اسپیلت دوو در مهرویلا - تعمیر اسپیلت دوو در باغستان - تعمیر اسپیلت دوو در سرآسیاب - تعمیر اسپیلت دوو در شهرک بنفشه - تعمیر اسپیلت دوو در حسین آباد راه آهن - تعمیر اسپیلت دوو در سرحدآباد - تعمیر اسپیلت دوو در آق تپه - تعمیر اسپیلت دوو در اندیشه - تعمیر اسپیلت دوو در شهریار - تعمیر اسپیلت دوو در استاندارد - تعمیر اسپیلت دوو در رزکان - تعمیر اسپیلت دوو در واریان شهر - تعمیر اسپیلت دوو در شهرک بعثت - تعمیر اسپیلت دوو در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر اسپیلت دوو در شیخ آباد - تعمیر اسپیلت دوو در شهرک نهال و بذر - تعمیر اسپیلت دوو در دولت آباد - تعمیر اسپیلت دوو در آسیاب برجی - تعمیر اسپیلت دوو در میدان فهمیده - تعمیر اسپیلت دوو در کوی کارمندان - تعمیر اسپیلت دوو در اسلام آباد - تعمیر اسپیلت دوو در شهرک یاس - تعمیر اسپیلت دوو در میانجاده - تعمیر اسپیلت دوو در حیدرآباد - تعمیر اسپیلت دوو در بلوار حدادی - تعمیر اسپیلت دوو در ساسانی - تعمیر اسپیلت دوو در شهرک ابریشم - تعمیر اسپیلت دوو در گلدشت - تعمیر اسپیلت دوو در پیشاهنگی

کمپرسور یک موتور است که مبرد یا همان گاز خنک کننده را فشرده می کند و مبرد را از طریق تبخیر کننده و کویل های کندانسور گردش می دهد. اگر کمپرسور خراب شود، چرخه خنک کننده شروع نمی شود و کولر گازی توانایی خنک کردن هوا را از دست می دهد. ترموستات خراب (سنسور) ترموستات یک سنسور است که دمای اتاق را حس می کند و کمپرسور را برای شروع یا توقف چرخه خنک کننده آماده می کند. اگر سنسور معیوب باشد، کولر گازی خنک نمی کند و یا می تواند به طور مداوم هوای سرد ایجاد کند.

تعمیر اسپیلت اسنوا در کرج - تعمیر اسپیلت اسنوا در فردیس - تعمیر اسپیلت اسنوا در مهرشهر - تعمیر اسپیلت اسنوا در محمدشهر - تعمیر اسپیلت اسنوا در گوهردشت - تعمیر اسپیلت اسنوا در ملارد تعمیر لوازم خانگی اسنوا در کرج - تعمیر اسپیلت اسنوا درکیانمهر - تعمیر اسپیلت اسنوا در کمالشهر - تعمیر اسپیلت اسنوا در حصارک - تعمیر اسپیلت اسنوا در گلشهر - تعمیر اسپیلت اسنوا در شاهین ویلا - تعمیر اسپیلت اسنوا در دهقان ویلا - تعمیر اسپیلت اسنوا در جهانشهر - تعمیر اسپیلت اسنوا در آزادگان - تعمیر اسپیلت اسنوا در عظیمیه - تعمیر اسپیلت اسنوا در صفادشت - تعمیر اسپیلت اسنوا در ماهدشت - تعمیر اسپیلت اسنوا در مشکین دشت - تعمیر اسپیلت اسنوا در مارلیک - تعمیر اسپیلت اسنوا در کلاک - تعمیر اسپیلت اسنوا در شهرک خاتم - تعمیر اسپیلت اسنوا در گرمدره - تعمیر اسپیلت اسنوا در جهان نما - تعمیر اسپیلت اسنوا در خلج آباد - تعمیر اسپیلت اسنوا در مصباح - تعمیر اسپیلت اسنوا در مهرویلا - تعمیر اسپیلت اسنوا در باغستان - تعمیر اسپیلت اسنوا در سرآسیاب - تعمیر اسپیلت اسنوا در شهرک بنفشه - تعمیر اسپیلت اسنوا در حسین آباد راه آهن - تعمیر اسپیلت اسنوا در سرحدآباد - تعمیر اسپیلت اسنوا در آق تپه - تعمیر اسپیلت اسنوا در اندیشه - تعمیر اسپیلت اسنوا در شهریار - تعمیر اسپیلت اسنوا در استاندارد - تعمیر اسپیلت اسنوا در رزکان - تعمیر اسپیلت اسنوا در واریان شهر - تعمیر اسپیلت اسنوا در شهرک بعثت - تعمیر اسپیلت اسنوا در شهرک مهندسی زراعی - تعمیر اسپیلت اسنوا در شیخ آباد - تعمیر اسپیلت اسنوا در شهرک نهال و بذر - تعمیر اسپیلت اسنوا در دولت آباد - تعمیر اسپیلت اسنوا در آسیاب برجی - تعمیر اسپیلت اسنوا در میدان فهمیده - تعمیر اسپیلت اسنوا در کوی کارمندان - تعمیر اسپیلت اسنوا در اسلام آباد - تعمیر اسپیلت اسنوا در شهرک یاس - تعمیر اسپیلت اسنوا در میانجاده - تعمیر اسپیلت اسنوا در حیدرآباد - تعمیر اسپیلت اسنوا در بلوار حدادی - تعمیر اسپیلت اسنوا در ساسانی - تعمیر اسپیلت اسنوا در شهرک ابریشم - تعمیر اسپیلت اسنوا در گلدشت - تعمیر اسپیلت اسنوا در پیشاهنگی

نشتی هوا کانال های هوا، هوای سرد را به خانه شما حمل می کند. اگر آنها نشتی داشته باشند، کولر گازی شما ممکن است کاملا کار کند، اما تمام هوا (یا حداقل یک بخش بزرگ از آن) به بیرون نشت می کند و اتاق شما به اندازه کافی خنک نمی شود. خراب خازن خازن کمپرسور مسئول کمک به راه اندازی اولیه کمپرسور کولر گازی می باشد. اگر خازن خراب باشد کمپرسور شروع به کار نمی کند و عملیات خنک سازی انجام نمی شود. دمای هوای بالا یک کولر گازی دارای دمای عملیاتی مطلوب (درجه حرارت محیط) است که می تواند به طور موثر کار کند. اگر دما فراتر از حد دمای مطلوب باشد، کارایی سیستم کولر گازی کاهش می یابد. بعضی اوقات هوای اطراف کولر گازی به حدی گرم می شود که در آن کمپرسور به طور کامل متوقف می شود.

نمایندگی خدمات اسنوا در کرج در فردیس – نمایندگی خدمات اسنوا در کرج در محمدشهر – نمایندگی خدمات اسنوا در ماهدشت – نمایندگی تعمیرات اسنوا در صفادشت – نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج در مهرشهر – نمایندگی لوازم خانگی اسنوا در مهرشهر در کرج – تعمیرات اسنوا در فردیس در مارلیک – نمایندگی رسمی خدمات اسنوا در کرج در ملارد – نمایندگی رسمی خدمات اسنوا در کرج – نمایندگی مجاز تعمیرات اسنوا در مارلیک در اندیشه – نمایندگی اسنوا در اندیشه در شهریار – نمایندگی خدمات محصولات اسنوا در اندیشه در شهریار – نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج در فردیس – نمایندگی رسمی تعمیرات اسنوا در ملارد در محمد شهر – نمایندگی تعمیرات اسنوا محمدشهر کرج – نمایندگی تعمیرات شرکت انتخاب سرویس در کرج – نمایندگی تعمیرات اسنوا در مهرشهر در کرج – تعمیرگاه مجاز اسنوا در کرج – تعمیرگاه مجاز اسنوا در مهرشهر کرجتعمیرگاه مجاز لوازم خانگی اسنوا – تعمیرگاه مجاز اسنوا در استان البرز – نمایندگی تعمیرات اسنوا در البرز – نمایندگی اسنوا در استان البرز – خدمات اسنوا در اندیشه در شهریار – تعمیرات یخچال اسنوا در کرج – تعمیرات ساید اسنوا در کرج – تعمیرات ساید اسنوا در مهرشهر – تعمیرات ساید اسنوا در محمدشهر – تعمیرات لباسشویی اسنوا در کرج – نمایندگی مجاز لباسشویی اسنوا در مهرشهر در کرج – نمایندگی لباسشویی اسنوا در فردیس – تعمیرات لوازم خانگی اسنوا در فردیس در کرج – نمایندگی لوازم خانگی اسنوا در کرج در فردیس – نمایندگی اسنوا در عظیمیه در کرج – نمایندگی تعمیرات اسنوا در عظیمیه کرج – نمایندگی خدمات اسنوا در کرج در عظیمیه – لوازم خانگی اسنوا – نمایندگی تعمیرات اسنوا – نمایندگی اسنوا در کرج – نمایندگی اسنوا کرج – لوازم خانگی اسنوا – نمایندگی تعمیر اسنوا در فردیس – سایت اسنوا – تعمیر لوازم خانگی در کرج – تعمیر ماشین لباسشویی در محل

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر